Gå til innhold

Pissredd oppkjøring

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere jeg er så sykt nervøs for å ha oppkjøring. Jeg har det om bare 3 uker og føler meg ikke klar, så vurderer å utsette det! Noen som har lappen som har noen tips til oppkjøringsdag? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis kjørelæreren din mener du er klar, så er du klar. 

Du trenger ikke høre på den delen av hjernen din som sier du ikke er klar, for den hjernen har faktisk ikke bestemmelsesrett; men det har kjørelæreren din. 

Skru ned volumet på hjernen din, øv masse frem til oppkjøring og stol på kjørelæreren din. 

Anonymkode: cda6b...c51

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
On 1/30/2026 at 5:11 PM, AnonymBruker said:

Hvis kjørelæreren din mener du er klar, så er du klar. 

Du trenger ikke høre på den delen av hjernen din som sier du ikke er klar, for den hjernen har faktisk ikke bestemmelsesrett; men det har kjørelæreren din. 

Skru ned volumet på hjernen din, øv masse frem til oppkjøring og stol på kjørelæreren din. 

Anonymkode: cda6b...c51

Takk for svaret❤️ Det hjelper det du sier, jeg må bare ikke høre på alle de negative tankene jeg har. 

Skrevet
anonymAlpha67 skrev (På 30.1.2026 den 17.06):

Dere jeg er så sykt nervøs for å ha oppkjøring. Jeg har det om bare 3 uker og føler meg ikke klar, så vurderer å utsette det! Noen som har lappen som har noen tips til oppkjøringsdag? 

Under prøven vil du som oftest utføre noe du føler ikke var tilstrekkelig bra nok. Her går mange i fella. Man tenker da på,"kan dette være nok til å stryke?" Ved å sitte fast i et sånt tankegods er oddsen for å miste hodet og gjøre flere feil større. 

Prøver og dens bedømmelse fra sensor er basert på et helhetsinntrykk. Så det er viktig å konsentrere seg mentalt fremover under kjøreturen. Kanskje enklere sagt enn gjort for noen. Tenk i alle fall ikke på hva du tror sensor synes om deg. Det tenker han ikke på. Eller hun. En del kvinnelige sensorer der ute.

Anonymkode: 0ac0a...2cc

• Hjerte 1
Skrevet

Hvorfor så nervøs for oppkjøring? Det er bare en oppkjøring. Hvis du stryker kan du prøve igjen. Du får en konkret tilbakemelding og øver litt mer. Ja det tar lengre tid, og kanskje det koster litt mer. Men det er veldig kort tid i det store og hele, og penger får du alltids mer av.

Det er ikke så stort som det føles som nå. Når du har hatt lappen en stund så føles oppkjøringen veldig liten og ubetydelig. Når du har hatt lappen i mange år kan du ikke fatte at du stressa så mye med å kjøre opp.

Prøv å reflekter rundt hvorfor du er så nervøs. Kanskje årsaken egentlig er noe annet?

Anonymkode: d11d6...88a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...