AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:39 #1 Skrevet fredag kl. 15:39 Er det noen andre som har erfaring med dette? Det er lenge siden sist jeg hadde smerter. Fikk veldig vondt for to dager siden. Har vært plaget med sure oppstøt i noen uker, og plutselig kom pankreatittsmertene. Har ikke OxyContin tabletter igjen, etter forrige pankreatitt, men har Zofran. Jeg vil ikke dra til legevakten nå. Prøve å spise, og det ble bare verre. Faster nå, og smertene har roet seg. Har klart å komme meg igjennom noen runder før, uten sykehusinnleggelse. Regner med at dette forhåpentligvis går over snart. Jeg kommer meg på legevakten hvis det blir uutholdelige smerter. Føler ikke at jeg har fått nok informasjon på sykehus. Skal jo helst faste, men de kommer med disse fettrike middagene og vil jeg skal prøve å spise, når jeg har blitt litt bedre. Har lest at det fungerer best med et måltid om dagen når man blir bedre, så bukspyttkjertelen får «fred.» Pankreatitten min kommer ikke av røyking, alkohol eller gallesteinsykdom, (jeg hverken røyker eller drikker). Anonymkode: 9a5f5...e5d
Maleficenta Skrevet fredag kl. 15:49 #2 Skrevet fredag kl. 15:49 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det noen andre som har erfaring med dette? Det er lenge siden sist jeg hadde smerter. Fikk veldig vondt for to dager siden. Har vært plaget med sure oppstøt i noen uker, og plutselig kom pankreatittsmertene. Har ikke OxyContin tabletter igjen, etter forrige pankreatitt, men har Zofran. Jeg vil ikke dra til legevakten nå. Prøve å spise, og det ble bare verre. Faster nå, og smertene har roet seg. Har klart å komme meg igjennom noen runder før, uten sykehusinnleggelse. Regner med at dette forhåpentligvis går over snart. Jeg kommer meg på legevakten hvis det blir uutholdelige smerter. Føler ikke at jeg har fått nok informasjon på sykehus. Skal jo helst faste, men de kommer med disse fettrike middagene og vil jeg skal prøve å spise, når jeg har blitt litt bedre. Har lest at det fungerer best med et måltid om dagen når man blir bedre, så bukspyttkjertelen får «fred.» Pankreatitten min kommer ikke av røyking, alkohol eller gallesteinsykdom, (jeg hverken røyker eller drikker). Anonymkode: 9a5f5...e5d Har du pankreatitt må du da til lege. Du kan dø av dette her Endret fredag kl. 15:49 av Maleficenta 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:50 #3 Skrevet fredag kl. 15:50 Dette må du ta med helsepersonell, ikke KG……. Anonymkode: c0429...4f7 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:58 #4 Skrevet fredag kl. 16:58 Behandling krever sykehusinnleggelse med væske og smertelindring. Du må på legevakt. Anonymkode: b82b7...00d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå