Mei88 Skrevet 3. mars #21 Skrevet 3. mars Minnus skrev (2 minutter siden): Hvorfor sier Linni hele tiden at hun fikk barn så alt for ungt, når hun var 23 eller 24 år da hun ble mamma? Det er ikke å bli mamma i veldig ung alder, det er en passende alder hvor man er voksen. Selv om folk i dag får barn etter fylte 30, så betyr det ikke at å få barn ved 23/24 års alderen er veldig ungt. Er vel hennes mening hun må få ha? om hun syns hun fikk barn for tidlig så må hun vel få syns det? 6
Jordbærogfløte Skrevet 3. mars #22 Skrevet 3. mars For henne er det nok ungt, med tanke på hennes livsstil.
Babyface Skrevet 3. mars #23 Skrevet 3. mars Jordbærogfløte skrev (1 time siden): For henne er det nok ungt, med tanke på hennes livsstil. Vil si det generelt er ungt, de fleste i dag venter til de er ferdige med høyere utdanning og har kommet i gang med jobb. De eneste jeg vet om på den alderen som har fått barn eller er gravide har droppet utdanning eller har tatt fagbrev. Sånn har det vært et par generasjoner nå. 2
Oktnxbye Skrevet 13. mars #24 Skrevet 13. mars For en intetsigende og kjedelig serie. Det gir meg liksom INGENTING. 1
Hallepalle2 Skrevet 13. mars #25 Skrevet 13. mars Jeg orker ikke Ulrikke, og generelt syns jeg det er superkleint å lage en serie basert på at man er mor! I alle dager, i 2026 burde man virkelig ha annet å komme med. 10
Gjest FishyFace Skrevet 13. mars #26 Skrevet 13. mars Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Jeg orker ikke Ulrikke, og generelt syns jeg det er superkleint å lage en serie basert på at man er mor! I alle dager, i 2026 burde man virkelig ha annet å komme med. hva da egentlig? med alt mulig tull og tøys av reality-konsepter som har blitt sendt på TV i mange år nå, så har vel TV-kanalene gått fullstendig tom for virkelig NYTT å vise frem. Det aller meste som blir sendt nå for tiden er vel tjue eller tretti sesonger av Farmen eller 71 grader Nord, og så videre.
Trueout Skrevet 15. mars #27 Skrevet 15. mars Oktnxbye skrev (På 13.3.2026 den 15.25): For en intetsigende og kjedelig serie. Det gir meg liksom INGENTING. Er så enig med deg! Dørgende kjedelig😴
baldrian Skrevet 15. mars #28 Skrevet 15. mars Sandie skrev (På 13.2.2026 den 14.28): Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor Linni er med..Hun er riktignok mor, men sønnen hennes er jo tenåring i dag mens de andre mødrene i serien har småbarn/babyer. VGs anmeldelse har en litt morsom undring over dette: https://www.vg.no/rampelys/i/3p6aLP/anmeldelse-av-moedre 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå