Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger ny laptop.  Bruker den til å se serier på og nettbank, Facebook og leser nyheter. Tips til en ok laptop? Pris rundt 4000 kr 

Anonymkode: 55750...2d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke kjøp chromebook. Og velg en med minst 8gb ram. 

• Liker 2
Skrevet

Kjøp brukt på finn, da får du en som ikke er treg. Jeg har kjøpt brukt tre ganger siden ca 2010 og ikke brukt mer enn 4000 på det. Grunnen til at to røk var at jeg mistet dem i golvet, så nå har jeg en i metall. Betalte 1000 kr for denne, og den kjører Win10 helt fint. Før jeg kjøpte brukt hadde jeg en drittreg en som jeg hadde kjøpt billig hos forhandler.
Jeg visste og vet ingenting om laptoper, bare googlet merke og modell til de på finn jeg hadde råd til og som hadde gode annonser, og sjekket pris og funksjoner. De to første gangene kjøpte jeg skole-pcer, for de visste jeg hadde de spesifikasjonene som jeg trengte. Men i og med at den siste jeg kjøpte fortsatt funker og har kun en stripe over skjermen fordi jeg mistet den i golvet, så tok jeg sjansen på å lete bredere enn det smale konseptet mitt, og kjøpte denne som er 17", har DVD-spiller, og kostet ca 22000 i 2011 da den var ny. Og jeg elsker den. Eneste den mangler er backlight på tastene.

Anonymkode: 431c3...82e

Skrevet
Abra skrev (6 timer siden):

Ikke kjøp chromebook. Og velg en med minst 8gb ram. 

Hvorfor ikke chromebook

Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor ikke chromebook

Søppel maskiner. Anbefaler minimum 16 gb ram.

Endret av Flammen12
  • Nyttig 1
Skrevet

For 4000 får du noe drittregt uten lagringsplass hos Power/Elkjøp etc. 

Jeg kjøpte til samme pris på finn og fikk tre ganger så mye der. Ofte privatpersoner som setter i stand brukte firmapc som er byttet ut og selger den til 4000 i stedet for 12.000 om du kjøper ny tilsvarende. 

Anonymkode: 1d8dd...d4f

Skrevet

Har chromebook, er veldig fornøyd.

Anonymkode: 21b7e...14f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.1.2026 den 14.22):

Jeg trenger ny laptop.  Bruker den til å se serier på og nettbank, Facebook og leser nyheter. Tips til en ok laptop? Pris rundt 4000 kr 

I den prisklassen ville jeg kjøp brukt. For et år siden fikk jeg tak i en Lenovo P14s til nettopp 4000 kroner. Den var under tre år gammel og knapt brukt (brukt i bedrift med docking-stasjon). Kostet nærmere 20.000,- ny. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...