AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Hva mener dere om folk dere kjenner som bruker disse Min erfaring er at det utelukkende er folk som stemmer FRP/SP og som benekter klima og annen vitenskap. Folk som er litt enkle. Det er et symbol på mangel på intelligens. De fleste er menn, og de er menn som mener idiotiske ting som at ekte menn "drikker ikke te" eller ekte menn "står og tisser". Anonymkode: 3050a...5a6
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Skrevet 15 timer siden 🤣 (passende svar på innlegget ditt) Hele vennegjengen min bruker disse og vi stemmer helt forskjellig. K34 Anonymkode: a60f3...fc9 15 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Skrevet 15 timer siden Jeg og min omgangskrets bruker den i private meldinger relativt ofte. Ingen av oss passer noen av de kriteriene du nevner. Jeg tror du er forutintatt. Anonymkode: 917b7...885 3
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Skrevet 15 timer siden Morsom du 🤣🤣🤣 Anonymkode: c89f0...b38 5
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Skrevet 15 timer siden Alvor til generalisering. Jeg er kvinne, høyt utdannet og langt på venstresiden politisk. Bruker denne emojien titt og ofte. Anonymkode: e7994...a96 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Skrevet 15 timer siden Jeg stemmer MDG og er flittig bruker av disse 🤣🤣🤣 Anonymkode: 43d06...f18 3
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva mener dere om folk dere kjenner som bruker disse Min erfaring er at det utelukkende er folk som stemmer FRP/SP og som benekter klima og annen vitenskap. Folk som er litt enkle. Det er et symbol på mangel på intelligens. De fleste er menn, og de er menn som mener idiotiske ting som at ekte menn "drikker ikke te" eller ekte menn "står og tisser". Anonymkode: 3050a...5a6 Det er de unge med lite erfaring som ikke bruker de der. Anonymkode: 881c4...092
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Skrevet 15 timer siden Jeg er styremedlem i et lokallag av Venstre (klimapsartiet som er allergisk mot FRP), og bruker 🤣 mye. Anonymkode: d8e3b...121 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #9 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva mener dere om folk dere kjenner som bruker disse Min erfaring er at det utelukkende er folk som stemmer FRP/SP og som benekter klima og annen vitenskap. Folk som er litt enkle. Det er et symbol på mangel på intelligens. De fleste er menn, og de er menn som mener idiotiske ting som at ekte menn "drikker ikke te" eller ekte menn "står og tisser". Anonymkode: 3050a...5a6 Lyste vel ikke høy intelligens av dette innlegget heller, ts. Anonymkode: 11075...d8a 2 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Alvor til generalisering. Jeg er kvinne, høyt utdannet og langt på venstresiden politisk. Anonymkode: e7994...a96 Hjelp!! Aner vi en ny Mao,Stalin eller Hitler?💀 Anonymkode: a0584...cdf 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Skrevet 14 timer siden Emojier generelt er noe jeg mener er forbeholdt venner, chatting og gruppechatter. I all annen skriftlig kommunikasjon er det bare unødvendig støy, spør du meg. Anonymkode: 80081...36f
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #13 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hva mener dere om folk dere kjenner som bruker disse Min erfaring er at det utelukkende er folk som stemmer FRP/SP og som benekter klima og annen vitenskap. Folk som er litt enkle. Det er et symbol på mangel på intelligens. De fleste er menn, og de er menn som mener idiotiske ting som at ekte menn "drikker ikke te" eller ekte menn "står og tisser". Anonymkode: 3050a...5a6 Fullvaksinert og AP velgere som bruker disse emojiene. Anonymkode: 43afe...cb9 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #14 Skrevet 14 timer siden Bare jeg som mistenker at ts har fått 🤣 som respons på noe hun har lagt ut? Anonymkode: d534b...e86 1 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg stemmer MDG og er flittig bruker av disse 🤣🤣🤣 Anonymkode: 43d06...f18 Samme her 😂🤣 Anonymkode: 4b871...400 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #16 Skrevet 14 timer siden Jeg bruker den aldri noen sinne derimot, men passer nok delvis i beskrivelsen til trådstarter. 🙃 Anonymkode: 4cb98...239
Jdz Skrevet 14 timer siden #17 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hva mener dere om folk dere kjenner som bruker disse Min erfaring er at det utelukkende er folk som stemmer FRP/SP og som benekter klima og annen vitenskap. Folk som er litt enkle. Det er et symbol på mangel på intelligens. De fleste er menn, og de er menn som mener idiotiske ting som at ekte menn "drikker ikke te" eller ekte menn "står og tisser". Anonymkode: 3050a...5a6 Folk som er litt enkle. Det er et symbol på mangel på intelligens. Ja, det pleier jeg også å tenke om folk som ikke evner å lage en god, beskrivende tittel når de oppretter forumtråder. Skriver du e-post på samme måte også? Jeg er raus med emojis i private meldinger, men har aldri stemt FRP/SP, jeg er ikke anti-intellektuell, jeg drikker gjerne te, og kan sitte og tisse dersom forholdene tilsier at det er en fordel, så det stemmer i alle fall ikke på meg. Så det så. 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #18 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Fullvaksinert og AP velgere som bruker disse emojiene. Anonymkode: 43afe...cb9 Fullvaksinert høyrevelger her (tidligere AP), høyere utdanning, kvinne, avholds, studert statsvitenskap. 🤔🤔🤔🤔 Anonymkode: 06059...12e
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #19 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva mener dere om folk dere kjenner som bruker disse Min erfaring er at det utelukkende er folk som stemmer FRP/SP og som benekter klima og annen vitenskap. Folk som er litt enkle. Det er et symbol på mangel på intelligens. De fleste er menn, og de er menn som mener idiotiske ting som at ekte menn "drikker ikke te" eller ekte menn "står og tisser". Anonymkode: 3050a...5a6 Det er folk som har humor som bruker de. Alle typer folk🤣 Anonymkode: f9568...46d 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #20 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva mener dere om folk dere kjenner som bruker disse Min erfaring er at det utelukkende er folk som stemmer FRP/SP og som benekter klima og annen vitenskap. Folk som er litt enkle. Det er et symbol på mangel på intelligens. De fleste er menn, og de er menn som mener idiotiske ting som at ekte menn "drikker ikke te" eller ekte menn "står og tisser". Anonymkode: 3050a...5a6 Jeg bruker disse mye og jeg stemmer Venstre Anonymkode: f04dc...7f9 1
Fremhevede innlegg