AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Noen som skal handle der? Hva er verdt å få med seg? Ligger det noen hint ute om hvilke bøker som vil komme på salg enda? Anonymkode: 94afd...1cc
Ullvott Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Katalogen kommer så vidt jeg vet på mandag. Da er det også mulig med forhåndsbestilling. Jeg er like spent på forhånd hvert år, og dessverre omtrent like skuffet hvert år når katalogen er gjennomgått. 🙄 Men jeg ender som regel med å handle litt hvert år, også. Jeg har ikke hørt noen hint, men det vi helt sikkert vet er jo at det er bøker som er utgitt for mer enn et år siden. Dette fordi bøker har fastpris i 12 måneder fra utgivelse. Skal jeg begi meg ut på spekulasjoner og gjetning vil jeg tippe at mange av bestselgerne fra 2024 kommer på mammutsalget nå. Tipper at i alle fall disse ligger på salgsbordene i år: Tørt land - Jørn Lier Horst Dukken i tauet - Unni Lindell Sjøfareren - Erika Fatland Råsterk på et år - Jørgine Massa Vasstrand Dessuten har det vel aldri vært et mammutsalg uten et rikt utvalg av kokebøker, strikkebøker og ikke minst bøker fra 2. verdenskrig eller annen krigshistorie. 🪖
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Takk for påminnelse! Anonymkode: b170c...678
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden Bøkene som er på Mammutsalget i år er bøker utgitt i 2024. Dette er titler som har vært på tilbud i bokhandelen siden 1. mai 2025. Gammal moro… Mamutsalg har i utgangspunktet vært forlagenes måte å kvitte seg med store kvanta av titler, men i den moderne bokbransjen har Mamut absolutt ingen fordeler. Titlene har vært på tilbud siden mai… Anonymkode: f4bdf...15f
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden Det hender jeg har gjort noen virkelige varp på mammut utsalget. Men dette er svært varierende. Ble mange gode kupp på barne bøker vært år når barna var små. I år er det en spesifikk bok jeg ser etter og kjøper den hvis den dukker opp til en god pris. Anonymkode: 8cb87...aa1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå