AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Hva tenker du om yoghurtrifle? Eller kefirkanon? Hadde du blitt tent om du var på pub/bar og en mann hadde spurt deg om du ville prøveskyte yoghurtrifla hans? Anonymkode: a15b8...c14 1
monican94 Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Hæ....asså..er dette ny begrep blant fjortiser ? 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden monican94 skrev (3 minutter siden): Hæ....asså..er dette ny begrep blant fjortiser ? Jepp,de er ofte på bar/pub. Anonymkode: 7b76f...658 2
Sniff76 Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden Jeg hadde ledd veldig og overhode ikke blitt tent!
Erfarenmann Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hva tenker du om yoghurtrifle? Eller kefirkanon? Hadde du blitt tent om du var på pub/bar og en mann hadde spurt deg om du ville prøveskyte yoghurtrifla hans? Anonymkode: a15b8...c14 Søket tyder på at de oppgitte begrepene kan være en feilreferanse, humoristisk hjemmesnekret uttrykk, eller misforståelse av fermenteringsutstyr.
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Skrevet 11 timer siden Erfarenmann skrev (6 minutter siden): Søket tyder på at de oppgitte begrepene kan være en feilreferanse, humoristisk hjemmesnekret uttrykk, eller misforståelse av fermenteringsutstyr. Fortell mer om dette søket. Anonymkode: 2c6eb...ed3
Daria Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden Det mest nærliggende svaret ville vært å påberope meg laktoseintoleranse -- forutsatt at jeg hadde skjønt hva han spurte om. Jeg gikk inn i tråden o den tro at den lå på matforumet og handlet om trifle-oppskrifter... 3
Perelandra Skrevet 11 timer siden #8 Skrevet 11 timer siden Daria skrev (3 minutter siden): Det mest nærliggende svaret ville vært å påberope meg laktoseintoleranse -- forutsatt at jeg hadde skjønt hva han spurte om. Jeg gikk inn i tråden o den tro at den lå på matforumet og handlet om trifle-oppskrifter... Haha, samme her. Jeg trodde det handlet om mat. 1
Beloved Skrevet 11 timer siden #9 Skrevet 11 timer siden Daria skrev (4 minutter siden): Det mest nærliggende svaret ville vært å påberope meg laktoseintoleranse -- forutsatt at jeg hadde skjønt hva han spurte om. Jeg gikk inn i tråden o den tro at den lå på matforumet og handlet om trifle-oppskrifter... Samme! Jeg leste en oppskrift på yoghurt-ostekake i går, og tenkte det var noe lignende... 1
SlemUlv Skrevet 7 timer siden #10 Skrevet 7 timer siden For 20+ år siden, på IRC, fikk jeg spørsmål om jeg ville smake yoghurten hans! Jeg trodde vi var forbi det stadiet? Jeg spiste ikke faktisk yoghurt på sånn 3 måneder! 😛
Jdz Skrevet 7 timer siden #11 Skrevet 7 timer siden Av og til lurer jeg på hvorfor jeg frivillig bruker tid på dette forumet... 1
Strigiformes Skrevet 7 timer siden #12 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva tenker du om yoghurtrifle? Eller kefirkanon? Hadde du blitt tent om du var på pub/bar og en mann hadde spurt deg om du ville prøveskyte yoghurtrifla hans? Anonymkode: a15b8...c14 Skal vi finne en passende blink hadde jeg svart. Tviler på at jeg hadde klart å forholde meg alvorlig til et slikt utsagn.
Cam03 Skrevet 6 timer siden #13 Skrevet 6 timer siden Det må da finnes bedre sjekkereplikker å velge enn disse to. Altså kleint forsvant ut døra og man sto igjen med.... Jeg veit faktisk ikke hvilket halvpent ord jeg skal bruke på disse. 1
Strigiformes Skrevet 5 timer siden #14 Skrevet 5 timer siden Cam03 skrev (1 time siden): Det må da finnes bedre sjekkereplikker å velge enn disse to. Altså kleint forsvant ut døra og man sto igjen med.... Jeg veit faktisk ikke hvilket halvpent ord jeg skal bruke på disse. I can be anything you need me to be (almost) 😂 Den er jeg veldig forsiktig med av en god grunn 😆
Tidsklemmen Skrevet 5 timer siden #15 Skrevet 5 timer siden På ingen måte. Jeg må være glad i en dude, før spermen hans tenner meg. Da er jeg gjerne cumslut. Random fyrer sin, er jævla kvalmt. 🤮
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå