Gå til innhold

Tanker om yoghurtrifle?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker du om yoghurtrifle? Eller kefirkanon? Hadde du blitt tent om du var på pub/bar og en mann hadde spurt deg om du ville prøveskyte yoghurtrifla hans?

Anonymkode: a15b8...c14

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ....asså..er dette ny begrep blant fjortiser ? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
monican94 skrev (3 minutter siden):

Hæ....asså..er dette ny begrep blant fjortiser ? 

Jepp,de er ofte på bar/pub.

Anonymkode: 7b76f...658

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ledd veldig og overhode ikke blitt tent!

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hva tenker du om yoghurtrifle? Eller kefirkanon? Hadde du blitt tent om du var på pub/bar og en mann hadde spurt deg om du ville prøveskyte yoghurtrifla hans?

Søket tyder på at de oppgitte begrepene kan være en feilreferanse, humoristisk hjemmesnekret uttrykk, eller misforståelse av fermenteringsutstyr.

AnonymBruker
Skrevet
Erfarenmann skrev (6 minutter siden):

Søket tyder på at de oppgitte begrepene kan være en feilreferanse, humoristisk hjemmesnekret uttrykk, eller misforståelse av fermenteringsutstyr.

Fortell mer om dette søket.

Anonymkode: 2c6eb...ed3

Skrevet

Det mest nærliggende svaret ville vært å påberope meg laktoseintoleranse -- forutsatt at jeg hadde skjønt hva han spurte om. Jeg gikk inn i tråden o den tro at den lå på matforumet og handlet om trifle-oppskrifter...

• Liker 3
Skrevet
Daria skrev (3 minutter siden):

Det mest nærliggende svaret ville vært å påberope meg laktoseintoleranse -- forutsatt at jeg hadde skjønt hva han spurte om. Jeg gikk inn i tråden o den tro at den lå på matforumet og handlet om trifle-oppskrifter...

Haha, samme her. Jeg trodde det handlet om mat. :ler:

• Liker 1
Skrevet
Daria skrev (4 minutter siden):

Samme! Jeg leste en oppskrift på yoghurt-ostekake i går, og tenkte det var noe lignende...

• Liker 1
Skrevet

For 20+ år siden, på IRC, fikk jeg spørsmål om jeg ville smake yoghurten hans!
Jeg trodde vi var forbi det stadiet? 

Jeg spiste ikke faktisk yoghurt på sånn 3 måneder! 😛

Skrevet

Av og til lurer jeg på hvorfor jeg frivillig bruker tid på dette forumet...

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Skal vi finne en passende blink hadde jeg svart. 

Tviler på at jeg hadde klart å forholde meg alvorlig til et slikt utsagn. 

Skrevet

Det må da finnes bedre sjekkereplikker å velge enn disse to. Altså kleint forsvant ut døra og man sto igjen med.... Jeg veit faktisk ikke hvilket halvpent ord jeg skal bruke på disse. 

• Liker 1
Skrevet
Cam03 skrev (1 time siden):

Det må da finnes bedre sjekkereplikker å velge enn disse to. Altså kleint forsvant ut døra og man sto igjen med.... Jeg veit faktisk ikke hvilket halvpent ord jeg skal bruke på disse. 

I can be anything you need me to be (almost) 😂 

Den er jeg veldig forsiktig med av en god grunn 😆

Skrevet

På ingen måte. Jeg må være glad i en dude, før spermen hans tenner meg. Da er jeg gjerne cumslut. Random fyrer sin, er jævla kvalmt. 🤮

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...