AnonymBruker Skrevet 30. januar #1 Skrevet 30. januar Hva tenker du om yoghurtrifle? Eller kefirkanon? Hadde du blitt tent om du var på pub/bar og en mann hadde spurt deg om du ville prøveskyte yoghurtrifla hans? Anonymkode: a15b8...c14 1
monican94 Skrevet 30. januar #2 Skrevet 30. januar Hæ....asså..er dette ny begrep blant fjortiser ? 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar #3 Skrevet 30. januar monican94 skrev (3 minutter siden): Hæ....asså..er dette ny begrep blant fjortiser ? Jepp,de er ofte på bar/pub. Anonymkode: 7b76f...658 3
Erfarenmann Skrevet 30. januar #5 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hva tenker du om yoghurtrifle? Eller kefirkanon? Hadde du blitt tent om du var på pub/bar og en mann hadde spurt deg om du ville prøveskyte yoghurtrifla hans? Anonymkode: a15b8...c14 Søket tyder på at de oppgitte begrepene kan være en feilreferanse, humoristisk hjemmesnekret uttrykk, eller misforståelse av fermenteringsutstyr.
AnonymBruker Skrevet 30. januar #6 Skrevet 30. januar Erfarenmann skrev (6 minutter siden): Søket tyder på at de oppgitte begrepene kan være en feilreferanse, humoristisk hjemmesnekret uttrykk, eller misforståelse av fermenteringsutstyr. Fortell mer om dette søket. Anonymkode: 2c6eb...ed3 1
Daria Skrevet 30. januar #7 Skrevet 30. januar Det mest nærliggende svaret ville vært å påberope meg laktoseintoleranse -- forutsatt at jeg hadde skjønt hva han spurte om. Jeg gikk inn i tråden o den tro at den lå på matforumet og handlet om trifle-oppskrifter... 4 1
Perelandra Skrevet 30. januar #8 Skrevet 30. januar Daria skrev (3 minutter siden): Det mest nærliggende svaret ville vært å påberope meg laktoseintoleranse -- forutsatt at jeg hadde skjønt hva han spurte om. Jeg gikk inn i tråden o den tro at den lå på matforumet og handlet om trifle-oppskrifter... Haha, samme her. Jeg trodde det handlet om mat. 1
Beloved Skrevet 30. januar #9 Skrevet 30. januar Daria skrev (4 minutter siden): Det mest nærliggende svaret ville vært å påberope meg laktoseintoleranse -- forutsatt at jeg hadde skjønt hva han spurte om. Jeg gikk inn i tråden o den tro at den lå på matforumet og handlet om trifle-oppskrifter... Samme! Jeg leste en oppskrift på yoghurt-ostekake i går, og tenkte det var noe lignende... 2
SlemUlv Skrevet 30. januar #10 Skrevet 30. januar For 20+ år siden, på IRC, fikk jeg spørsmål om jeg ville smake yoghurten hans! Jeg trodde vi var forbi det stadiet? Jeg spiste ikke faktisk yoghurt på sånn 3 måneder! 😛
Jdz Skrevet 30. januar #11 Skrevet 30. januar Av og til lurer jeg på hvorfor jeg frivillig bruker tid på dette forumet... 4
Strigiformes Skrevet 30. januar #12 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva tenker du om yoghurtrifle? Eller kefirkanon? Hadde du blitt tent om du var på pub/bar og en mann hadde spurt deg om du ville prøveskyte yoghurtrifla hans? Anonymkode: a15b8...c14 Skal vi finne en passende blink hadde jeg svart. Tviler på at jeg hadde klart å forholde meg alvorlig til et slikt utsagn.
Cam03 Skrevet 30. januar #13 Skrevet 30. januar Det må da finnes bedre sjekkereplikker å velge enn disse to. Altså kleint forsvant ut døra og man sto igjen med.... Jeg veit faktisk ikke hvilket halvpent ord jeg skal bruke på disse. 1
Strigiformes Skrevet 30. januar #14 Skrevet 30. januar Cam03 skrev (1 time siden): Det må da finnes bedre sjekkereplikker å velge enn disse to. Altså kleint forsvant ut døra og man sto igjen med.... Jeg veit faktisk ikke hvilket halvpent ord jeg skal bruke på disse. I can be anything you need me to be (almost) 😂 Den er jeg veldig forsiktig med av en god grunn 😆 1
Tidsklemmen Skrevet 30. januar #15 Skrevet 30. januar På ingen måte. Jeg må være glad i en dude, før spermen hans tenner meg. Da er jeg gjerne cumslut. Random fyrer sin, er jævla kvalmt. 🤮
Cam03 Skrevet 31. januar #16 Skrevet 31. januar Strigiformes skrev (9 timer siden): I can be anything you need me to be (almost) 😂 Den er jeg veldig forsiktig med av en god grunn 😆 Den åpner potensielt opp for mye rart i hvertfall. 😅
Bamseklemmer Skrevet 31. januar #17 Skrevet 31. januar (endret) AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hva tenker du om yoghurtrifle? Eller kefirkanon? Hadde du blitt tent om du var på pub/bar og en mann hadde spurt deg om du ville prøveskyte yoghurtrifla hans? Anonymkode: a15b8...c14 "La joiken komme" (Banana Airlines - Vadsø)😅 Endret 31. januar av Bamseklemmer Skriveleif..
AnonymBruker Skrevet 31. januar #18 Skrevet 31. januar Noe så vulgært og ekkelt Anonymkode: 85d83...43a 1
Bassen Skrevet 31. januar #19 Skrevet 31. januar Festlige uttrykk i det minste, men jeg er usikker på om jeg hadde gått inn for å bruke noen av de som sjekkereplikk og forventa positiv respons
AnonymBruker Skrevet 31. januar #20 Skrevet 31. januar Hadde tenkt "hva f-en?" Anonymkode: e783e...4e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå