AnonymBruker Skrevet fredag kl. 06:59 #1 Skrevet fredag kl. 06:59 Dater en mann og vi er begge i 40-årene. Han tar initiativ til å møtes, følger opp med hyggelige meldinger, svarer raskt og kontakter meg ca annenhver dag. Nervesystemet er vant til jevnlig kontakt og oppmerksomhet som har ikke alltid vist seg som genuint interesse. Nå prøver jeg å ta det rolig og tenker at ting kanskje tar tid og at mennesker er forskjellige når det gjelder kontakt og at det tar tid å bli trygg på hverandre. Noen tanker rundt dette ? Anonymkode: bcf0b...d26
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:25 #2 Skrevet fredag kl. 08:25 Du har helt rett i at vi er forskjellige. At du er vant til at ting er intenst og går raskt betyr ikke at det er manglende interesse når det ikke har det tempoet du er vant til. Så vil jeg si, som en mann som har et rolig tempo, at man må ta ansvar for sitt eget tempo - ønsker du at det går raskere, da må du selv øke tempoet. Legger du dette ansvaret over på den andre, vel da mister dere den muligheten dere har fått. Samme er det andre veien, ønsker du at det skal gå saktere - da må du selv sette på bremsene, ikke legge ansvaret over på den andre. Dette er bare sånn det må være i starten, når man blir kjent med hverandre. Og det er en veldig god anledning til å se om den andre følger etter, respekterer deg. Anonymkode: 53a90...df6 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:26 #3 Skrevet fredag kl. 08:26 Ja, slutt å tenk så mye. Det er kjernen, og du kan ikke tenke deg ut av det, du må kontrollere impulser og gjøre andre ting enn å fokusere på det. Anonymkode: dcba6...8b3
Slund Skrevet fredag kl. 09:53 #4 Skrevet fredag kl. 09:53 Annenhver dag med hyggelige meldinger og initiativ til å møtes høres jo egentlig ganske bra ut? Det er ikke akkurat radiostillhet. Skjønner at nervesystemet er vant til noe annet, men intenst tempo i starten er ofte et dårlig tegn – enten lovebombing eller noen som er desperat. At han har et rolig og jevnt tempo kan faktisk være et sunnhetstegn. Det viktigste er vel hvordan du føler deg når dere faktisk er sammen. Er han til stede da? Virker han genuint interessert? Da ville jeg ikke bekymret meg så mye over meldingsfrekvensen. 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:24 #5 Skrevet fredag kl. 10:24 Takk for svarene. Han er veldig omsorgsfull, tilstede og vi er begge enige at vi trenger tid for å bli tryggere på hverandre. Kyss, klem og holde hender er ok, men jeg er ikke mentalt klar for noe mer. Som sagt jeg er vant at ting skjer fort og det har aldri endt positivt for min del. Nå er det rolig og nervesystemet er helt i ubalanse og det krever sitt å rasjonalisere tankene og prøve å slappe av. ts Anonymkode: bcf0b...d26
Strigiformes Skrevet fredag kl. 17:40 #6 Skrevet fredag kl. 17:40 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dater en mann og vi er begge i 40-årene. Han tar initiativ til å møtes, følger opp med hyggelige meldinger, svarer raskt og kontakter meg ca annenhver dag. Nervesystemet er vant til jevnlig kontakt og oppmerksomhet som har ikke alltid vist seg som genuint interesse. Nå prøver jeg å ta det rolig og tenker at ting kanskje tar tid og at mennesker er forskjellige når det gjelder kontakt og at det tar tid å bli trygg på hverandre. Noen tanker rundt dette ? Anonymkode: bcf0b...d26 Mennesker er veldig forskjellig når det gjelder kontakt. Det tar litt tid før man føler seg trygge på hverandre og relasjonen. Veldig avslappende når man vet hva man har å forholde seg til synes jeg.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:47 #7 Skrevet fredag kl. 17:47 Det hadde vært for sakte og for lite for meg. Jeg hadde nok mistet interessen. Forventet litt kontakt hver dag, og heller ikke drøye med sex. Men vi er forskjellige. 😅 K 45 Anonymkode: f4e10...224
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå