Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Beste jeg har er ei pute med små riskorn inni.

Anonymkode: 86a3c...505

AnonymBruker
Skrevet

De eneste gangene (etter min mening) en kan ha glede av reiseputer er på lange interkontinentale flighter. Flyr regelmessig langt (10t+), og har testet et par ganger. Det er ikke noe for meg. I tillegg må en jo drasse på den teite pølsa på resten av turen også... Den du har linket til er nok ikke blant de verste, men de aller fleste putene har jo altfor mye polstring bak nakken! Det er jo ikke der vi først og fremst trenger støtte (det er jo bare ubehagelig og skaper en merkelig vinkel fremover på nakken). Støtten har vi glede av delvis på sidene og mest av alt foran. Jeg kan i alle fall få skikkelig nakkestrekk på lange turer hvis jeg ikke kan lene setet langt nok bakover.

For et par år siden dukket det opp noen artige teorier som egentlig gir litt mening: bruker folk egentlig disse nakkepølsene helt feil, og skulle snudd dem 180 grader? Det gir faktisk mening.

Selv klarer jeg meg fint med å brette inn flappene som er i skulderstøtten på setet og lener hodet mot dem, setter inn ørepropper og dekker (noen ganger) til øynene.

Anonymkode: 1e3be...c1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...