Gå til innhold

Hundetreneren Maren

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Hundetreneren Maren (fra bølle til bestevenn) har et sånt betal abonnementsopplegg. Noen med erfaring fra dette? Vi venter valp snart, og har hatt hund før, men aldri valp. Lurer på om det er relevant stoff der for oss i den situasjonen eller ei. Har forsøkt å skrive til henne på IG, men ikke fått svar så langt. 

Anonymkode: 9cbd2...a82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler Hun om Hund eller Carina Josefine. De er veldig dyktige. :) 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Tabris skrev (2 timer siden):

Anbefaler Hun om Hund eller Carina Josefine. De er veldig dyktige. :) 

Takk for tips! Skal sjekke de ut 😃 

Anonymkode: 9cbd2...a82

Skrevet

Syns det er mye bra innhold der, men at det er for dyrt i lengden. Kan være greit å ta en måned eller to og se gjennom det som er interessant for deg. 
Fredrik Sten sin lignende tjeneste syns jeg også er bra. 

men ikke forvent deg gode råd fra sånn «spørretime» eller chat på denne typen løsning. Det er alt for overfladisk og du får ikke bedre svar enn det du selv kunne googlet deg til. Har du et mer komplisert problem må du ha privattime der man går mer i dybden.

• Nyttig 1
Skrevet

Kurs kan ikke ses på som annet enn maler, base, plattform i mangel av bedre ord. Enkelt sagt: du kan ha to hunder etter hverandre av samme rase. Oppskrifter funker greit på nr 1. Hund nr 2 ikke kontrollerbar i det hele tatt.

Du må som oftest krydre innsikten fra kurs med din egne observasjoner og deretter metoder og valg, på akkurat ..din..hund.

Med min første hund gikk jeg valpekurs. Et must for meg og virkelig en åpenbaring. Jeg visste knapt at en hund hadde fire ben. Likevel så jeg allerede der at man må tilpasse og dosere riktig med ro, aktivetet, grenser og regler. Og ved sistnevnte er timing essensiell. Å være hundredelen i forkant av hundens beslutning, og som DU ikke ønsker..

Skrevet

Jeg vil anbefale Marens kurs. Veldig enkelt å forstå, og hun har mye stoff som får oss som gikk på valpekurs på 90-tallet til å tenke nytt!

Jeg var medlem av «hverdagslydig pluss» i over et år, men meldte meg til slutt ut fordi det er veldig fokus på problemadferd, og jeg har ikke noen problemer med min hund. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Gliffy skrev (På 30.1.2026 den 17.10):

Syns det er mye bra innhold der, men at det er for dyrt i lengden. Kan være greit å ta en måned eller to og se gjennom det som er interessant for deg. 
Fredrik Sten sin lignende tjeneste syns jeg også er bra. 

men ikke forvent deg gode råd fra sånn «spørretime» eller chat på denne typen løsning. Det er alt for overfladisk og du får ikke bedre svar enn det du selv kunne googlet deg til. Har du et mer komplisert problem må du ha privattime der man går mer i dybden.

Gir hun privat timer? Jeg trodde det stod på nettsiden hennes at hun ikke har noe kapasitet til det?

Anonymkode: 1cfae...6b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...