Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Her er det snakk om å stole 100% på vedkommende, hvorfor er ikke dette sammenlignbart?

Eller det det bare vanskelig å svare på, pga det vil ikke henge på greip...?

Anonymkode: efa40...4bf

Kan du ikke lese eller har du bare generelt tungt for det? Jeg skrev tidligere at tilliten er basert på nåværende relasjon dem imellom. Dersom han hadde gjort sånn som ts beskriver her, så hadde grunnlaget for den tilliten vært brutt. 

Anonymkode: 5a7df...9e7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan du ikke lese eller har du bare generelt tungt for det? Jeg skrev tidligere at tilliten er basert på nåværende relasjon dem imellom. Dersom han hadde gjort sånn som ts beskriver her, så hadde grunnlaget for den tilliten vært brutt. 

Ser ikke ut som du heller kan svare på det jeg spør om. Enten så stoler en på noen eller ikke.

Om en stoler på noen, bør denne kunne gjøre som en vil uten noe form for mistanker eller reprisalier. Noe annet vil være 100% latterlig i og med at en stoler på personen.

Om en ikke kan stole på vedkommende, hvilket flertallet her ser ut til å ikke gjøre, bør en spørre seg selv hva i himmelens navn en gjør i slikt et forhold uansett.

Med dette til ettertanke, toer jeg mine hender og overlater disse shady forholdene til hver og en som er i dem.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser ikke ut som du heller kan svare på det jeg spør om. Enten så stoler en på noen eller ikke.

Om en stoler på noen, bør denne kunne gjøre som en vil uten noe form for mistanker eller reprisalier. Noe annet vil være 100% latterlig i og med at en stoler på personen.

Om en ikke kan stole på vedkommende, hvilket flertallet her ser ut til å ikke gjøre, bør en spørre seg selv hva i himmelens navn en gjør i slikt et forhold uansett.

Med dette til ettertanke, toer jeg mine hender og overlater disse shady forholdene til hver og en som er i dem.

For noe tullball. Du står såklart fritt til å mene dette, men det betyr ikke at du har fasiten.

Dette handler vel så mye om (mangel på) respekt for den andre parten. Og man må få lov til å sette grenser for seg selv hva man godtar og aksepterer i et forhold. Å reise på tur på denne måten med en eks er langt ifra noe som de aller fleste syns er innafor, med mindre man tydeligvis er så naiv og blåøyd som enkelte her inne på KG er, at om man ikke aksepterer at partneren reiser på ferie alene med eksen eller en annen kvinne for den del, så er man hysterisk sjalu og mistenksom. Verden er ikke sort hvitt heller skjønner du. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte billetter til et band vi begge liker til eksen til jul (fra ungene). Jeg skal også dit, men det er ståplasser og jeg har kjøpt ekstra billett så han kan invitere kjæresten (har ikke råd til å spandere to billetter). Jeg skal også ta med en eller begge av barna, om de har lyst. Vil ikke kjæresten gå selger jeg billetten, så får vi se om vi står sammen eller hver for oss (vi har gjort det et par ganger på festival, uten at vi var der sammen i utgangspunktet).

Vi har også vært på flere ferier sammen (med barna) da begge var single, og også på et par konsertturer uten ungene, uten at noe skjedde. Likevel har jeg respekt nok for kjæresten hans til at jeg ikke ville foreslått noe av dette nå. 

Anonymkode: 5a8e8...26d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...