Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Igjen, dette er et ikke-tema om en stoler på vedkommende. Gjør en ikke det, vel da havner man her.

Og det fattes ikke hvorfor man da gidder viderere forhold. Enten er det 100% tillit, eller så får en glemme det og leve som en tulling.

Anonymkode: efa40...4bf

Nei. Som jeg skrev, 3 er en for mye i et forhold. Om han fortsatt ønsker å gjøre kjæresteting med eksen, som en sånn type aktivitet er, så er han fri til å gjøre det, men da melder jeg meg ut iallefall. Og det handler ikke om manglende tillit osv, det blir bare totalt feil i mitt hode iallefall at kjæresten skal prioritere slike ting med andre kvinner fremfor meg. 

Anonymkode: 5a7df...9e7

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mann her, her er det nesten bare å pakke snippsekken. Makan til kødd han du har funnet deg der. 

Avskyr sånne mennesker, dessverre er det overflod av de (begge kjønn) i dag.
99% sikkert er det ikke verdt å ofre fyren en tanke til.

Han vet nok hva han gjør. Og hvis ikke så er han blotta for intellekt og ikke verdt det uansett.

Anonymkode: f4cf7...973

• Liker 2
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
Hareena skrev (21 timer siden):

Er det booket for veldig lenge siden mens de ennå var sammen og før han traff deg?

I så fall kan det hende de gjør det fordi opplegget ikke er refunderbart.

Hvis de har planlagt dette sammen etter han ble sammen med deg er det ute av kurs etter mitt kompass.

Ikke innafor uansett 

Anonymkode: cf8cc...347

• Liker 2
Skrevet

Han hadde bare kunnet dratt og kost seg så mye han ville. 😊😊

-men vært singel når han kom hjem igjen etterpå 👿👿

Makan til respektløst 🤮🤮

Handler ikke om å stole på 😵‍💫

• Liker 3
Skrevet

For min del ville selve reisen og opplegget vært helt greit, dersom de hadde en relasjon som tilsa det.. 

Men å ikke inkludere meg, å gå bak ryggen min etc vile vært uaktuelt. Helt uaktuelt. Og jeg er i åpne forhold, så min(e) kan til og med ligge med andre. Men de kan ikke gå bak ryggen min. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at "eksen" hans vet at han er i et forhold? 

Anonymkode: d42ce...03c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tenker det er kjempe fint at foreldre kan være med hverandre når barn er i bildet. Dra på ferie, spise middag sammen og feire jul. Kun de to sammen uten barna på konsert og samme hotellrom, virker litt rart. 

Kommer jo litt an på situasjonen dem imellom. Har de alltid hengt etter bruddet, har han hjulpet til i huset hennes med eventuelt snekkerarbeid eller andre ting? Er de gode venner? Tar de en kaffe sammen i ny og ne?

Man må nesten regne med at når man blir sammen med en som har barn vil mammaen/pappaen til barna også alltid være i bildet. 

Her har vi gått hver for oss og barnefar spiser middag og hjelper til med diverse i huset mitt, vi drar ofte på ting sammen med barna og feirer helligdager sammen. Typen min spiser middag hos barnemammaen sin, er der innimellom og feirer helligdager. Ingen av oss har noe problem med det. Spiller barnet mitt fotballkamp, har barnet fire voksne som heier sammen fra sidelinjen. 

Har man barn, er ikke en x bare en x. De er fremdeles en familie selv om parforholdet ikke fungerte. Om de har det bedre som venner, så kjempe bra. Er det ikke noe for deg, så bør du finne noen uten barn. 

Anonymkode: 58c7e...01b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor hadde han da blitt singel pga dette? Hva galt har skjedd her?

1. Han forteller det i en bisetning flere uker etter at det er bestemt og bestilt

2. Personen omtales først og fremst som en eks, ikke en venn(inne)

Det trenger ikke jeg å godta, men om han vil - noe han åpenbart gjør - så må han jo gjerne dra. Jeg sitter bare ikke å venter på han når helgen er omme 👍

Anonymkode: 7f737...f30

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Selv om de har barn sammen, så betyr ikke det at han kan overkjøre deg. Han prioriterer jo henne fremfor deg. Og bryr seg ikke hva du mener om saken. Idiotadferd! 

Anonymkode: 6005a...ddd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tenker det er kjempe fint at foreldre kan være med hverandre når barn er i bildet. Dra på ferie, spise middag sammen og feire jul. Kun de to sammen uten barna på konsert og samme hotellrom, virker litt rart. 

Kommer jo litt an på situasjonen dem imellom. Har de alltid hengt etter bruddet, har han hjulpet til i huset hennes med eventuelt snekkerarbeid eller andre ting? Er de gode venner? Tar de en kaffe sammen i ny og ne?

Man må nesten regne med at når man blir sammen med en som har barn vil mammaen/pappaen til barna også alltid være i bildet. 

Her har vi gått hver for oss og barnefar spiser middag og hjelper til med diverse i huset mitt, vi drar ofte på ting sammen med barna og feirer helligdager sammen. Typen min spiser middag hos barnemammaen sin, er der innimellom og feirer helligdager. Ingen av oss har noe problem med det. Spiller barnet mitt fotballkamp, har barnet fire voksne som heier sammen fra sidelinjen. 

Har man barn, er ikke en x bare en x. De er fremdeles en familie selv om parforholdet ikke fungerte. Om de har det bedre som venner, så kjempe bra. Er det ikke noe for deg, så bør du finne noen uten barn. 

Anonymkode: 58c7e...01b

Jo, en eks er fortsatt en eks. Fint om man har et godt forhold og kan henge sammen pga. barnet/barna. Likevel er det ikke noen grunn til å dra på konsert med overnatting UTEN barnet, bare to ekser. I alle fall ikke når det er nye kjærester i bildet.

Anonymkode: d42ce...03c

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei. Som jeg skrev, 3 er en for mye i et forhold. Om han fortsatt ønsker å gjøre kjæresteting med eksen, som en sånn type aktivitet er, så er han fri til å gjøre det, men da melder jeg meg ut iallefall. Og det handler ikke om manglende tillit osv, det blir bare totalt feil i mitt hode iallefall at kjæresten skal prioritere slike ting med andre kvinner fremfor meg. 

Ok, hva er forskjellen på dette og en like lang tur med en kompis til Syden eller Nordmarka, om du kan stole 100% på karen?

Skrevet

Så kommentar fra trådstarter,at de har hvert sammen 1 år. 

1. Så sant man ikke er polyamorøs, så burde man være rimelig oppslukt av partneren sin fortsatt. 

2. Jeg tror ikke de er ferdig med hverandre om han gjør sånt på dette tidspunktet. Evnt så prøver han å patche sammen en ny sjangse eller så har hun bedt om en ny sjangse. 

3. Ikke gidd å bruke en kalori til på denne guttungen. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.1.2026 den 22.58):

Best å si man skal på guttetur, altså. Takk, KG. 

Anonymkode: c36bc...a5f

Regner med du synes det er greit at dama di sier hun skal på jentetur når hun drar på tur med eksen sin også, da?

Jeg synes ikke det som TS beskriver er greit. Å dra på tur/aktivitet med felles barn kan være OK, men et ekspar alene er totalt uaktuelt og tyder på null sosiale antenner/null respekt for nåværende kjæreste(r).

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis kjæresten din hadde vært sikker på at dette var 100% innafor, så hadde han ikke ventet flere måneder med å fortelle det til kjæresten. Han var redd for at du skulle bli sur. Ikke fordi du generelt er en sur person. Men fordi han VET at det han skal ikke er greit.

Skal barna være med på konserten?

Anonymkode: 9e4f6...318

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenker dette ikke har noe med hennes tillit til han å gjøre eller at typen kommer med en fortid, som noen her peker på. Han har bestilt konsert og overnatting med eksen lang tid før han nevner i en bisetning at han skal det! Syntes det er veldig suspekt. Skal de dele rom, eller har de eget rom? Har et godt forhold til noen av mine ekser, men ville absolutt spurt min nåværende kjæreste om han syntes det var greit om jeg gikk på konsert med eksen FØR vi bestilte. 

Anonymkode: dbeff...5a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er svært usikker TS. Det er helt lov å ha en relasjon til ekser. At du har såpass store problemer med dette tyder på at du kanskje trenger litt profesjonell hjelp. Det høres ut som at du har noen problemer.

Anonymkode: 337f4...cbe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han høres ikke ut som noen du bør ta i med tang engang. Drittoppførsel. Sett ned foten og vis at du ikke finner deg i å bli behandlet slik. Ønsk han god tur når du er på vei ut døren for godt.

Anonymkode: 0361d...45c

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.1.2026 den 21.37):

Ok, hva er forskjellen på dette og en like lang tur med en kompis til Syden eller Nordmarka, om du kan stole 100% på karen?

Med mindre han er bifil eller homofil, så har han etter all sannsynlighet aldri hatt et seksuelt eller romantisk forhold til kompisen sin. Så det kan igjen overhode ikke sammenlignes. 

• Nyttig 2
Skrevet
Impulse skrev (På 29.1.2026 den 21.50):

Typen skal reise til en annen by, overnatte og gå på konsert med sin eks. De er venner. Har barn sammen. Jeg får vite dette nesten i en bisetning. Er så lei meg. Overreagerer jeg?

At de møtes er ikke galt i seg selv. Men jeg hadde reagert om det ikke ble sagt ifra om på en bedre måte. Blir det bare sagt i en bisetning, så hadde jeg tenkt at kjæresten egentlig ikke var så gira på å si det, og da skaper usikkerhet

Anonymkode: fd4c1...773

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Med mindre han er bifil eller homofil, så har han etter all sannsynlighet aldri hatt et seksuelt eller romantisk forhold til kompisen sin. Så det kan igjen overhode ikke sammenlignes. 

Her er det snakk om å stole 100% på vedkommende, hvorfor er ikke dette sammenlignbart?

Eller det det bare vanskelig å svare på, pga det vil ikke henge på greip...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...