Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Impulse skrev (1 time siden):

Typen skal reise til en annen by, overnatte og gå på konsert med sin eks. De er venner. Har barn sammen. Jeg får vite dette nesten i en bisetning. Er så lei meg. Overreagerer jeg?

Har du konfrontert han med hva du føler om dette? Jeg personlig hadde bedt han ryke og reise, han kan ikke ha et fnugg av respekt for deg når han booker og planlegger voksentur med han og eksen uten å ofre en tanke over hva du vil føle om det. Kan ikke tenke meg at han kan ha noen gode nok argumenter for at dette er okey oppførsel mot deg. Dump han på flekken og blokker han.

Anonymkode: c48fa...986

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Hareena skrev (1 time siden):

Er det booket for veldig lenge siden mens de ennå var sammen og før han traff deg?

I så fall kan det hende de gjør det fordi opplegget ikke er refunderbart.

Hvis de har planlagt dette sammen etter han ble sammen med deg er det ute av kurs etter mitt kompass.

Man deler uansett denne informasjonen med kjæresten sin og ikke gjør det i skjul.

Anonymkode: 12a73...fe9

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Impulse skrev (1 time siden):

Takk for svar. Vi har vært sammen et år. Dette er avtalt for et par mnd siden. Jeg fikk vite det i dag... de reiser om 2 uker

De avtalte etter dere to var seriøse og han spurte deg ikke om hva du tenkte? Nei takk. Slike useriøse mennesker orker jeg ikke ha i livet mitt.

Anonymkode: be797...e90

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Skal han kun på konsert med henne eller overnatte hos henne også? Ikke at det har så mye å si, ønsker de å havne til sengs sammen gjør de det uansett, men hadde vært interessant å se planleggingen hans her. 

Hadde nok takket for meg, jeg vil ikke være sammen med en som planlegger ting uten meg og holder ting skjult.

Anonymkode: 462c9...831

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Får si som jeg pleier: Like trist som alltid å se så få stole på partneren sin. Man må lure på hvorfor i himmelens navn folk gidder.

Anonymkode: efa40...4bf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Får si som jeg pleier: Like trist som alltid å se så få stole på partneren sin. Man må lure på hvorfor i himmelens navn folk gidder.

Fordi dette er en eks. Det er ganske vanlig å gå tilbake til eller ha sex med eksene sine. Pg han har skjult det. Mangel på åpenhet kan være et tegn på urent mel i posen. Hvorfor degradere seg selv og dure på videre med en som høyst sannsynlig ligger med en annen? Man har lov til å ha mer selvverd. 

Anonymkode: be797...e90

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sagt, «så koselig, når reiser vi?»
Han ignorerer virkelig dine følelser her!

Anonymkode: f5415...e9b

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er tristere å se at noen mener respekt, ærlighet, åpenhet og lojalitet ikke er viktig i et forhold. Å bli i et forhold med en partner som ikke favner om disse verdiene, det er selvskading.

Anonymkode: e7ed3...14b

• Liker 5
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Best å si man skal på guttetur, altså. Takk, KG. 

Anonymkode: c36bc...a5f

Best å være single da, så kan du dra på tur med hvem vil. Uten løgner...

Anonymkode: 942fa...b7b

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bli sammen med noen som har en historie når du ikke takler det.

Anonymkode: cbbd6...a81

AnonymBruker
Skrevet
Impulse skrev (2 timer siden):

Typen skal reise til en annen by, overnatte og gå på konsert med sin eks. De er venner. Har barn sammen. Jeg får vite dette nesten i en bisetning. Er så lei meg. Overreagerer jeg?

NOPE,NO,NEVER. Du får bli med. De skal ikke ha med barna så dette her er veldig upassende. 

Anonymkode: 6c355...0ca

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Ikke bli sammen med noen som har en historie når du ikke takler det.

Anonymkode: cbbd6...a81

Denne mannen har ikke en historie... han har gjort fortiden til en parallell nåtid til forholdet han har til Ts.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde ønsket ham god tur. 

Og avsluttet forholdet her og nå.

Ev. ting du har hos ham og/eller han har med deg, hadde jeg ordnet et klokkeslett for bytting av, men det hadde ikke inkludert at han kom inn til deg eller du inn hos ham.

Han vet at dette ikke er ok, selv om han påstår de to bare er venner. Og han er feig nok til å "informere" deg om dette i en tilfeldig og feig bisetning.

Nei, han er for lite oppegående til å kaste bort mer tid på!

Jeg er enig med deg og jeg er venner med exen!  Leier til og med hus av han. Vi har begge nye forhold over flere år.

Aldri  vurdert å dra på overnattings tur eller konserter alene, hvertfall ikke uten å avklare det med respektive partner! Det er respektløst og viser at TS ikke får den respekten og prioriteten hun bør og skal ha. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Impulse skrev (3 timer siden):

Takk for svar. Vi har vært sammen et år. Dette er avtalt for et par mnd siden. Jeg fikk vite det i dag... de reiser om 2 uker

Fyfaen 

Anonymkode: 39c31...1f5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Smarf skrev (6 minutter siden):

Jeg er enig med deg og jeg er venner med exen!  Leier til og med hus av han. Vi har begge nye forhold over flere år.

Aldri  vurdert å dra på overnattings tur eller konserter alene, hvertfall ikke uten å avklare det med respektive partner! Det er respektløst og viser at TS ikke får den respekten og prioriteten hun bør og skal ha. 

Ja, det er virkelig stor mangel på respekt fra hans side. Så stor at han gir inntrykk av å manipulere henne. Han avtaler med eksen og bestiller tur/konsert sammen med eksen, helt uten å informere Ts, eller spørre om hun også ønsker å være med. Når han, halvannen-to måneder senere og bare to uker før turen/konserten, såvidt i en bisetning nevner turen med eksen til Ts og hun reagerer... da er det plutselig hun som er urimelig for hun visste jo at han og eksen er venner og må jo bare akseptere at han holder slike turer med eksen hemmelig over tid... Det er svært nært gaslighting i tillegg til manipulering.

Ikke respekt, ikke prioritering, ikke omtanke.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette handler ikke om å stole på eller ei, dette handler om drittoppførsel som man bare ikke finner seg i, om man har et snev av selvrespekt.

Helt tydelig at denne mannen tester grenser så han kan se hvor langt han kan dra den.

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Impulse skrev (4 timer siden):

Eks with benefits

Anonymkode: 078fa...2c4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn som hadde brydd seg om dette hadde blitt kalt usikre, KG slutter aldri å overraske

Anonymkode: 337f4...cbe

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det handler ikke nødvendigvis om å stole på partner, men mer om mangel på kommunikasjon, og at han prioriterer ex-en framfor kjæresten. 

Hadde jeg planlagt å dra på konsert så hadde jeg selvsagt spurt partner om hun ville være med.

Når han ikke informerer/diskuterer med nåværende kjæreste virker ganske spesielt. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Impulse skrev (7 timer siden):

Han trodde jeg var inneforstått med at de bare er venner. Kun for konserten og ikke vært et tema at jeg skulle være med!

Si at det passer utmerket, for da kan du passe på å dra på hyttetur med to mannlige venner. 

Anonymkode: 2c566...aed

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...