Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, hvis du hadde hatt en 2-åring med hals- og øyekatarr, hadde du tatt ham med i åpen barnehage da?

Allmenntilstanden er forholdsvis bra, men han hoster en del, spiser ikke og det renner litt gul guff fra øynene iblant.

Jeg mener selv han skal holdes hjemme, av hensyn til både seg selv og de andre barna, mens flere andre mener han kan gå dit når han er så oppegående som han er.

Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Han bør ikke gå nei, definitivt ikke.

Gjest Gjesta
Skrevet

-vi hadde ikke tatt imot han i vår barnehage ;)

Gjest Miloine
Skrevet

Nei, øyekatar er utrolig smitsomt.

Skrevet

Det sies jo at 24 timer etter en har begynt med dråper er en ikke smittefarlig lenger.Men her i huset drar gjerne eldstemann med seg smitten hjem, så er det lillebror som står for tur :(:(:( Så her i huset har vi hatt maaange runder til tross for at han bare er 8mnd....

Ville holdt ham hjemme til den værste gørra var forsvunnet og almennetilstanden var bedre.

Gjest Maddy
Skrevet

Ungen skal holdes hjemme en dag etter påbegynt behandling. Er jo så sykt smittsomt og da. Har hatt noen runder med begge ungene. Den siste gangen så tok saltvann katarren.

Skrevet

Tusen takk for svar. :)

Skrevet
Den siste gangen så tok saltvann katarren.

Hjelper det med saltvann altså!!!!Er litt redd for at minsten blir imun snart mot dråpene siden han har brukt de så ofte....Da tror jeg at jeg skal prøve det neste gang gitt.

• 5 måneder senere...
Skrevet
-vi hadde ikke tatt imot han i vår barnehage ;)

Hva er kriteriene for å ta i mot noen og ikke ved røde øyne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...