Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Menn er ikke til å stole på....UANSETT 

Kvinner har ALLTID rett....spesielt KG kvinnfolk 

Har du blitt sviktet, mannen ønsker forsoning og et bedre forhold gjennom ærlighet og tøff jobbing med terapi...for all del...IKKE stol på det....De elsker deg ikke og har aldri gjort det....ifølge KG trollene...

Elskerinner har 0 skyld...uansett...spiller ingen rolle (mange av dem her inne)

Tenk på deg selv, og KUN på deg selv...om det knuser andre...spiller ingen rolle....tenk kun på deg selv...i følge KG klanen. Er du elskerinne, eller kone som er utro: you go girl....motsatt : fuck you.... Jeeeeeeeeez 

Skjønner godt at mange mannfolk ikke ORKER kvinnfolk....makan til kjærringer skal man lete lenge etter....

Anonymkode: 389e8...ef5

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du blitt sviktet, mannen ønsker forsoning og et bedre forhold gjennom ærlighet og tøff jobbing med terapi...for all del...IKKE stol på det....De elsker deg ikke og har aldri gjort det....ifølge KG trollene...

Tenk på deg selv, og KUN på deg selv...om det knuser andre...spiller ingen rolle....tenk kun på deg selv...i følge KG klanen. Er du elskerinne, eller kone som er utro: you go girl....motsatt : fuck you.... Jeeeeeeeeez 

Skjønner godt at mange mannfolk ikke ORKER kvinnfolk....makan til kjærringer skal man lete lenge etter....

Og jeg er kvinne selv og flau faktisk over hva kvinner lirer av seg her inne 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror menn har det litt tøft her inne ja, og de utenfor boksen. Opplever at homofobi her inne spesielt ikke blir tatt hånd om og det er leit, mens genuine spørsmål blir tatt ned :( 

Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (12 minutter siden):

Tror menn har det litt tøft her inne ja, og de utenfor boksen. Opplever at homofobi her inne spesielt ikke blir tatt hånd om og det er leit, mens genuine spørsmål blir tatt ned :( 

Trist 😢 men folk med litt mer nyanse burde bli flinkere til å stå opp mot trollene....lov å håpe iallefall 🙏

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt er ikke deg sannt, men kommer du i denne verden med så mye fryktelig og oppstår menn som en gruppe er et offer for damer, når lista av lovbrudd av menn mot damer er flere sider og varer hvor mange 1000 år? Da får du høre det.

På deg personlige plan er det noe annet. Så om du lærer deg forskjellen går det nok fint. 

Anonymkode: 51c1d...87d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Selvsagt er ikke deg sannt, men kommer du i denne verden med så mye fryktelig og oppstår menn som en gruppe er et offer for damer, når lista av lovbrudd av menn mot damer er flere sider og varer hvor mange 1000 år? Da får du høre det.

På deg personlige plan er det noe annet. Så om du lærer deg forskjellen går det nok fint. 

Skjønte helt ærlig ikke hva du prøver å formidle..ikke vondt ment men bare ærlig 🙈

Skrevet

Er nok mange forsmådde mennesker her, antagelig av begge kjønn. Jeg føler at gjenomgangsmelodien er forlat han/henne omtrent uavhengig av hvor trivielt tema i problemstillingen har. Jeg håper ikke KG representerer hva folk vil svare ute i virkeligheten

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hva man har rett i, står i forhold til hva man velger å tro på. For meg er likeverd veldig viktig. Det er anerkjennelse i praksis. 

Å lære av sine erfaringer, og evne til å snu det til noe positivt er vel bare positivt, eller må vi rangere og stigmatisere det?

Dette undrer jeg meg litt over kjenner jeg...

Om alle mennesker kan glede seg på andre sine vegne istedet, så tror jeg mye hadde vært annerledes. 

Det er ikke egoisme i mine øyne. Det er det motsatte.

Raushet 🙌

Endret av Strigiformes
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skjønte helt ærlig ikke hva du prøver å formidle..ikke vondt ment men bare ærlig 🙈

Det er sexistiske menn her inne som er blinde for realiteten at om vi hadde måtte sette de to gruppene dame og mann opp mot hverandre, han menn kommet ut som slemmest. Og stadig klager over hvor slemme damer er og fordi de klager over hvor slemme damer er, å vi har realiteten hvor damer blir kjønns lemlesta, voldtatt i hauger og dynger, tvangsgifta bort, sett på som og mobbet som verdiløs etter 30 og i et eller flere? Land i Asia direkte omtalt som left over women, blir forventet og klagd over å ha stemmerett, og at mange så fort de får muligheten klager på at vi har jobb og har et vanlig liv eller valg eller ikke ønsker å bli mor og når vi er mor at vi er skyll i alt som går galt, er stygge er verdiløse og oppbrukte og golddigger, horer og om noe er hore på ekte stakkars hun for oi som hun må fysisk og mentalt gjennomgå.

jeg kan fortsette. Disse mennene, jeg tenkte ta var en av dem, er noen provoserende pip pip pip pip er. Å det er lov å bli himla lei av dem, spesielt nå når vi ser kvinner mister rettigheter flere steder i verden. 
Å når du snakker om deg er du så problematisk.

jeg orker ikke. Men buhu damer er slemme. Fordi du ber om det av å være slem først ditt sosiale geni.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er sexistiske menn her inne som er blinde for realiteten at om vi hadde måtte sette de to gruppene dame og mann opp mot hverandre, han menn kommet ut som slemmest. Og stadig klager over hvor slemme damer er og fordi de klager over hvor slemme damer er, å vi har realiteten hvor damer blir kjønns lemlesta, voldtatt i hauger og dynger, tvangsgifta bort, sett på som og mobbet som verdiløs etter 30 og i et eller flere? Land i Asia direkte omtalt som left over women, blir forventet og klagd over å ha stemmerett, og at mange så fort de får muligheten klager på at vi har jobb og har et vanlig liv eller valg eller ikke ønsker å bli mor og når vi er mor at vi er skyll i alt som går galt, er stygge er verdiløse og oppbrukte og golddigger, horer og om noe er hore på ekte stakkars hun for oi som hun må fysisk og mentalt gjennomgå.

jeg kan fortsette. Disse mennene, jeg tenkte ta var en av dem, er noen provoserende pip pip pip pip er. Å det er lov å bli himla lei av dem, spesielt nå når vi ser kvinner mister rettigheter flere steder i verden. 
Å når du snakker om deg er du så problematisk.

jeg orker ikke. Men buhu damer er slemme. Fordi du ber om det av å være slem først ditt sosiale geni.

Ok jeg tenkte riktignok ikke på menn globalt sett.... Der kan jeg være enig i at det er sinnsykt enkelte steder.  Det jeg prøvde å formidle egentlig med innlegget mitt var hvor kynisk, dobbeltmoralske, og ikke minst nedlatende KG kan være mot kvinner (og sikkert menn) som går utenfor KG normen. Jeg sier absolutt ikke at alle menn er uskyldige....Men selv de beste kan begå feil, og ofte er de heller ikke alene om årsaken. Men det kan være vondt å se seg selv i speilet også....det takler ikke alle....Men uansett så mener jeg at kommunikasjon....fremfor svik...burde vært utgangspunktet. Desverre så er det ofte svik som er årsaken til at kommunikasjon oppstår...dog ikke uten sykt hard jobb og ærlighet. Men full forståelse for at mange ikke orker....Men ikke rakk ned på de som tør, våger, og ikke en gang aner utfallet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...