Festløve Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Det er sånn at for å kunne sette inn pengesedler på konto i minibanker, så må man være kunde i den banken. Sånn at er du ikke det, så går det ikke. For da kan du kun sette inn pengesedler på konto i minibanker som tilhører banken hvor du er kunde. Men jeg mener det burdet vært sånn at man kan sette inn pengesedler på konto i minibanker, også i minibanker som tilhører banker hvor man ikke er kunde. Er du ikke enig?
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Du bør lese forumsreglene, for tråden vil bli stengt JF reglene om en skikkelig tittel.. Har aldri brukt en minibank til å sette INN penger, bare ta ut. Trenger jeg å sette inn gjør jeg det i butikken. Anonymkode: d8f79...d29 1 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Festløve skrev (5 minutter siden): Men jeg mener det burdet vært sånn at man kan sette inn pengesedler på konto i minibanker, også i minibanker som tilhører banker hvor man ikke er kunde. Er du ikke enig? Hvor mye er du villig til å betale for en slik tjeneste? Det blir dyrt. Du kan sette inn kontanter i butikker. Anonymkode: 4506f...f55 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Nei, en annen bank har ikke tilgang til din konto, så det er ikke mulig. Anonymkode: edd8f...110 1
Mardina Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Festløve skrev (6 minutter siden): Det er sånn at for å kunne sette inn pengesedler på konto i minibanker, så må man være kunde i den banken. Sånn at er du ikke det, så går det ikke. For da kan du kun sette inn pengesedler på konto i minibanker som tilhører banken hvor du er kunde. Men jeg mener det burdet vært sånn at man kan sette inn pengesedler på konto i minibanker, også i minibanker som tilhører banker hvor man ikke er kunde. Er du ikke enig? Penger kan du sette inn på konto på Kiwi butikker også.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du bør lese forumsreglene, for tråden vil bli stengt JF reglene om en skikkelig tittel.. Har aldri brukt en minibank til å sette INN penger, bare ta ut. Trenger jeg å sette inn gjør jeg det i butikken. Anonymkode: d8f79...d29 feil under-forum blir det også! burde ikke være så vanskelig å sette under "forbruker, økonomi" og hva det nå heter som blir korrekt under-forum her inne. Anonymkode: bb31a...26d
skeiv-ostepop Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Hvorfor bruke tid på å finne en minibank når dette kan gjøres i flere butikker?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå