Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er sånn at for å kunne sette inn pengesedler på konto i minibanker, så må man være kunde i den banken. Sånn at er du ikke det, så går det ikke. For da kan du kun sette inn pengesedler på konto i minibanker som tilhører banken hvor du er kunde. Men jeg mener det burdet vært sånn at man kan sette inn pengesedler på konto i minibanker, også i minibanker som tilhører banker hvor man ikke er kunde. Er du ikke enig?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du bør lese forumsreglene, for tråden vil bli stengt JF reglene om en skikkelig tittel..

Har aldri brukt en minibank til å sette INN penger, bare ta ut. Trenger jeg å sette inn gjør jeg det i butikken.

Anonymkode: d8f79...d29

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Festløve skrev (5 minutter siden):

Men jeg mener det burdet vært sånn at man kan sette inn pengesedler på konto i minibanker, også i minibanker som tilhører banker hvor man ikke er kunde. Er du ikke enig?

Hvor mye er du villig til å betale for en slik tjeneste? Det blir dyrt.

Du kan sette inn kontanter i butikker.

Anonymkode: 4506f...f55

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, en annen bank har ikke tilgang til din konto, så det er ikke mulig. 

Anonymkode: edd8f...110

• Liker 1
Skrevet
Festløve skrev (6 minutter siden):

Det er sånn at for å kunne sette inn pengesedler på konto i minibanker, så må man være kunde i den banken. Sånn at er du ikke det, så går det ikke. For da kan du kun sette inn pengesedler på konto i minibanker som tilhører banken hvor du er kunde. Men jeg mener det burdet vært sånn at man kan sette inn pengesedler på konto i minibanker, også i minibanker som tilhører banker hvor man ikke er kunde. Er du ikke enig?

Penger kan du sette inn på konto på Kiwi butikker også. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du bør lese forumsreglene, for tråden vil bli stengt JF reglene om en skikkelig tittel..

Har aldri brukt en minibank til å sette INN penger, bare ta ut. Trenger jeg å sette inn gjør jeg det i butikken.

Anonymkode: d8f79...d29

feil under-forum blir det også! 

burde ikke være så vanskelig å sette under "forbruker, økonomi" og hva det nå heter som blir korrekt under-forum her inne. 

Anonymkode: bb31a...26d

Skrevet

Hvorfor bruke tid på å finne en minibank når dette kan gjøres i flere butikker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...