Lille-mor Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 VI skal ha en som synger for oss i kirken. Hun skal synge mitt hjerte er ditt og öpna din dörr. Jeg ser nå etter en engelsk sang. Det hadde vært fint med en romantisk sang på engelsk. Jeg vet om den til Shania Twain, men finnes det noe annet i den sjangeren. Hva skal dere ha?
*Emma* Skrevet 6. april 2006 #2 Skrevet 6. april 2006 Jeg syns You Raise Me Up er dødsfin...men det er kanskje litt sånn klisjeaktig.....
MAcy Skrevet 6. april 2006 #3 Skrevet 6. april 2006 Synes det er kjempe flott at du skal ha solist i kirken. Jeg har jobbet som kirketjener i snart 5 år og hatt amnge brylluper, det er virkelig siste hånd på verket, med solo sang. Mange fine kjærlighetssanger å velge mellom, bare sett deg ned å hør på noen cd er så vil du nok finne en flott en. Lykke til!!!!
marsy Skrevet 6. april 2006 #4 Skrevet 6. april 2006 utrolig mange fine sanger å velge mellom... se igjennom cd-samlinga deres, er det ingen sanger dere synes er spesielt fine, eller som betyr noe for dere?
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #5 Skrevet 6. april 2006 Hva med "you're still you", den josh groban sangen fra ally bcbeal? Den er jo helskjønn!
Gjest Gjest_annie_* Skrevet 6. april 2006 #6 Skrevet 6. april 2006 Vi skal ha en saxofonist som spiller "can you feal the love tonight" og så er vi på jakt etter en solist. Har vurdert den med Ronan keating, den fra nothing hill "when you say nothing at all" "the rose" med Bette midler er også en veldig fin sang, synes nå jeg
Gjest Fruktkake Skrevet 6. april 2006 #7 Skrevet 6. april 2006 VI skal ha en som synger for oss i kirken. Hun skal synge mitt hjerte er ditt og öpna din dörr. Jeg ser nå etter en engelsk sang. Det hadde vært fint med en romantisk sang på engelsk. Jeg vet om den til Shania Twain, men finnes det noe annet i den sjangeren. Hva skal dere ha? ← Vi skal ha You Raise Me Up (Josh Groban) og Somebody (Depeche Mode)
Angelfairy Skrevet 6. april 2006 #8 Skrevet 6. april 2006 mamma hadde en kjempe nydelig sang i bryllupet sitt... jeg stod for musikken og velgte at denne sangen skal hun gå inn på.... og det gjorde hun... fikk hele kirken til å gråte... nesten sånn at presten begynte å gråte oxo... den heter How Beautiful til Twila Paris!!!! få tak i den på nett... den er RÅÅÅ fin!!!!! lykke til
kitekatt Skrevet 6. april 2006 #9 Skrevet 6. april 2006 (endret) VI skal ha en som synger for oss i kirken. Hun skal synge mitt hjerte er ditt og öpna din dörr. Jeg ser nå etter en engelsk sang. Det hadde vært fint med en romantisk sang på engelsk. Jeg vet om den til Shania Twain, men finnes det noe annet i den sjangeren. Hva skal dere ha? ← What a wonderful world av Louis Armstrong er nydelig, også Perfect day av Lou Reed, Barry White med Just the way you are, Kjærlighet av Sissel eller Mysteriet deg av Bjørn Eidsvåg og Lisa Nilsson kanskje? Endret 6. april 2006 av kitekatt
Kvist Skrevet 6. april 2006 #10 Skrevet 6. april 2006 Feeling good med Michael Bublé - krever en god og kraftfull stemme, men fy søren så fin teksten er.
marsy Skrevet 7. april 2006 #11 Skrevet 7. april 2006 Vi skal ha You Raise Me Up (Josh Groban) og Somebody (Depeche Mode) ← Depeche Mode!!! Så vanvittig bra!!
Gjest Gjest_Anki_* Skrevet 8. april 2006 #12 Skrevet 8. april 2006 Vi skal ha Helle på 12 år til å synge i kirken. Vil ha Tir Nar Noir med Vamp, og er ikke helt sikker på nr to... mange fine å velge mellom
Lille-mor Skrevet 9. april 2006 Forfatter #13 Skrevet 9. april 2006 Her var det mange bra forslag. Jeg skal laste ned noen av dem så jeg får hørt dem. Nå har jeg plutselig blitt litt usikker på om tre solo sanger i kirken kanskje er for mye. Kanskje jeg må høre hva presten synes også. Jeg ønsker meg solosanger i kirken fremfor salmer. Ingen i familien er noe særlig glade i å synge, så jeg derfor tenkte jeg at solosang er bedre. Tusen takk for mange fine fortslag!
kitekatt Skrevet 9. april 2006 #14 Skrevet 9. april 2006 Her var det mange bra forslag. Jeg skal laste ned noen av dem så jeg får hørt dem. Nå har jeg plutselig blitt litt usikker på om tre solo sanger i kirken kanskje er for mye. Kanskje jeg må høre hva presten synes også. Jeg ønsker meg solosanger i kirken fremfor salmer. Ingen i familien er noe særlig glade i å synge, så jeg derfor tenkte jeg at solosang er bedre. Tusen takk for mange fine fortslag! ← Vær klar over at to salmer og to skrifter er obligatorisk. Legger ved vigselsliturgien som jeg fant på kirken.no til deg her
Lykketrollet Skrevet 9. april 2006 #15 Skrevet 9. april 2006 Solosang er jo nydelig! Dere får sikkert en fin sermoni! lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå