Morea Skrevet 6. april 2006 #21 Skrevet 6. april 2006 Jeg skal fra Brussel til Oslo, men ikke før uti neste uke. Flyr bestandig med SN Brussels når jeg reiser privat, både på grunn av rotet i SAS B og servicenivå. På grunn av jobb fikk jeg imidlertid ikke bestilt billett før for et par dager siden. Da var det naturligvis tre ganger så dyrt å reise med SN som med SAS, og det er jeg ikke villig til å betale. Da blir det heller belgisk bypåske på meg. Men skal uansett mellomlande på Kastrup (shopping juhu!) så det ser ut som om det går greit.
Mrs. K Skrevet 6. april 2006 #22 Skrevet 6. april 2006 Det er ikke enkelt, men ruten Oslo-København og Kristiansand-København så ikke ut til å være rammet. Da kan du kanskje få henne til en av de byene og så med buss eller tog til der du bor? ← Vi bor ikke så langt sør i landet at andre ruter er et alternativ, dessverre. Noen som har klart det kunststykke å komme i kontakt med SAS på telefonen?
Gjest Aloha Skrevet 8. april 2006 #23 Skrevet 8. april 2006 Jeg var rammet.... men det gikk heldigvis bra, fikk plass hos Norwegian istedet.
Gjest Fountain Skrevet 8. april 2006 #24 Skrevet 8. april 2006 Jeg ble rammet. Tok tog og buss i stedet. Dermed kom jeg frem ett døgn etter planen. SAS Braathens kommer jeg ikke til å prioritere i fremtiden. Har omtrent alltid "problemer" med det selskapet.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #25 Skrevet 8. april 2006 Jeg ble rammet. Tok tog og buss i stedet. Dermed kom jeg frem ett døgn etter planen. SAS Braathens kommer jeg ikke til å prioritere i fremtiden. Har omtrent alltid "problemer" med det selskapet. ← Gjett a! Jeg jobber på Gardermoen (IKKE I SAS!) og SASfolka oppfører seg fortsatt som om de eier flyplassen. Alle skal liksom gå til siden, ta av hatten og bukke eller neie når de kommer, ellers er du sur og grinete...... være seg om de er flyvere, flyvertinner, stuere eller annet bakkepersonell, noen få unntak er det selvfølgelig men det er ikke mange. Møkkafolk! Streik eller ikke streik, hadde vel jobbet på flyplassen i knapt to måneder før jeg bestemte meg for at skulle jeg ut og fly noen gang, skulle det bli Norwegian! Nå skal jeg ut og fly i våres, og billetten er kjøpt hos ....... NORWEGIAN! Ei kollega av meg skulle sende sønnen sin til faren sin i nord før helga med SAS.....den gang ei. Ho hadde stått i telefonkø i nesten tre timer og hadde da fått ei sur megge på tråden som bare sa at de tar uansett ikke med UM-barn i helgen og så la hun bare på!!!!!!! Makan! Gutten reiser da til mandag..........med Norwegian! Fryder meg egentlig over at SAS streiker, håper de streiker flere ganger slik at folk heller bruker pengene sine på Norwegian så får de bygd ut driften sin og overtatt luftrommet over Norge. SAS er ikke verd et du legger igjen i doskåla om morran en gang!!!!!!!!!! (får føye til at jeg ikke jobber i Norwegian heller........)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå