Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

De fleste menneskers økonomiske frihet og frihet generelt kommer raskt til å forsvinne fremmover. Du vil begynne å se dette veldig snart! Forvent innen 2 -5 år maks. Vi går med raske og lange skritt mot dyrets merke. Akkurat hvor mange år vet jeg ikke, men det vil muligens skje gradvis. Elektronisk id er en del av vegen dit, og vegen er ikke lang derifra til beistets merke. 

Når du så kommer til å måtte velge om du vil sikre din økonimiske "frihet" ved å ta ett merke i pannen eller hånden for å kunne kjøpe og selge, vit at du ikke bare offrer all din frihet, du offrer din evige sjel. Tar du dette skrittet og tar dette merket, er det ingen veg tilbake. Da er det ikke lenger mulighet for frelse. 

Dette er bibelen tydelig på. Altså en ca 2000 år gammel profesi bla fra Johannes, en av Jesus sin disippler. Og en enda eldre profesi gitt til Daniel bla ved syn. Dersom du kommer frem til at du heller vil ta imot Jesus, og heller vil at han skal være din Gud, han som faktisk elsker og deg og bryr seg om din evige sjel, fremfor å underkaste deg stat og myndigheter. Da vil Jesus ta imot deg, og du har ingen ting å frykte. Verden kommer til å spille på din frykt, men Jesus vil ta vare på deg. Og finnes det i sannhet noe viktigere enn din evige sjel? Tenk på det, og tenk deg godt om når du står ovenfor dette valget veldig snart. Gud vil ta vare på deg uansett, om du så må dø for å unngå dyrets merke så er det verdt ALT! 

Hvis dette høres ut som galskap for deg nå,  kan du bare vente noen år og du vil se at du vil komme til å måtte ta dette valget. I mellomtiden, hvis du ønsker kan du jo evt. lese hva som står ang dette i bibelen. Hvis du leser dette innlegget. Ttor jeg Gud har ledet deg til å lese dette. Han elsker deg. Han har fredstanker for deg, og ønsker at du skal klare det, og få evig liv med han.

Det spiller ikke noen rolle hva du har gjort tidligere i livet ditt. Han ønsker bare at du skal komme til han og få frelse. Hvis du ber om tilgivelse og du mener det, så VIL han tilgi deg. Husk at bønn kan forandre alt, og at ingenting er umulig for Gud. Han ser til hjertet ditt. Ikke bekymre deg for myndigheter eller penger. 

Ikke la deg skremme. Gud er langt mektigere, og det er langt viktigere ting å fokusere på.  Det vil raskt bli tydeligere hvor ond verden er. Denne verden skal forgå. Men det er håp for din evige sjel❤️

Du vet det nå på forhånd, så jeg håper og ber om at du vil tro når du så ser det kommer.

Veldig mange kristne i dag har drømmer og syn angående tiden vi lever i. Dette gjelder også meg selv.

Be warned and be blessed.

Åpenbaringen 13
Åpenbaringen 14
Åpenbaringen 15
Daniel 7
Daniel 12

Endret av fcj
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Psyko!

Anonymkode: 0ea2e...b48

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Er mange NPCs som kommer til å ta merket,garantert.

Anonymkode: 3eaca...e46

Skrevet

Javel. 

Misjonering kan du ta på andre fora enn her. Medlemmene på KG er lite mottagelige for slikt. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Gaia skrev (Akkurat nå):

Javel. 

Misjonering kan du ta på andre fora enn her. Medlemmene på KG er lite mottagelige for slikt. 

Det tror(!) jeg sannelig du har rett i 😁

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dyrets merke har da vært her lenge. Det er i starten, midten og slutten på absolutt alle strekkoder.

2 strek representerer tallet 6 i en strekkode. Ofte er det flere 6-tall der også, med samme 2 strek.

Men de er altså i start, midten og slutt i en strekkode. Og i alle.

Rart at det faktisk ble akkurat slik Bibelen sa for så lenge siden.

Anonymkode: bc884...c7d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dyrets merke har da vært her lenge. Det er i starten, midten og slutten på absolutt alle strekkoder.

2 strek representerer tallet 6 i en strekkode. Ofte er det flere 6-tall der også, med samme 2 strek.

Kor har du det frå at 2 strek representerer tallet 6 i en strekkode? 

Anonymkode: f68de...dee

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kor har du det frå at 2 strek representerer tallet 6 i en strekkode? 

Anonymkode: f68de...dee

Fordi det er de samme strekene over et 6-tall andre steder i koden.

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som galskap fordi det *er* galskap. 

Anonymkode: c90d5...5c9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg tror ikke strekkoder er dyrets merke. Dyrets merke er jo et bevisst valg og viser hvem man tilber, ikke noe man kan ta ubevisst som en troende person.

Anonymkode: e9434...d61

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg tror ikke strekkoder er dyrets merke. Dyrets merke er jo et bevisst valg og viser hvem man tilber, ikke noe man kan ta ubevisst som en troende person.

Anonymkode: e9434...d61

Poenget er at det er der og at det er umulig å få kjøpt noe som helst uten dette merket i dag. Pretty close til hva Bibelen sa. Rart, det eneste de burde unngått er dette, men så gjorde de akkurat det... De kunne valgt hvilken som helst annerledes kode eller ikke hatt 6 i begynnelse, midten og slutten. Men slik ble det.

Jeg er ikke spes troende, men rart er det. Dukker det i fremtiden opp noen microchip eller "merke" vi kan ha på oss og scanne for betaling og den inneholder det samme, gir jeg meg ende over.

Skrevet

Denne tjenesten er for voksne (+18) som vil ha rask og diskret tilgang til sexpartnere med samme intensjoner.
Ingen mas, ingen venting — bare ekte interesse og kjemi.

✔️ Verifiserte profiler
✔️ Anonym og trygg tilgang
✔️ Aktiv nå over hele Norge

Vi holder det lukket og ryddig for å slippe tull og tidskastere.
Tilgangen er begrenset - https://ngnbrand.com/badgirl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...