Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir så fortvilet her! Jente på 28 år som obber på institusjon. Jeg har nå jobbet med en eldre fyr, 46 år, i ca ett år.

Merket raskt at det var noe spesielt med han, men nå holder jeg på å bli helt hodestups forelsket. Denne mannen har alt: dyktig, kjekk, ikke redd for å vise følelser, omsorgsfull og alt! 

Problemet er at han har verdens skjønneste samboer. Han snakker en del om henne, og at hun har blitt veldig sjalu etter han begynte med turnusordning. Samtidig merker jeg at han trekkes mot meg: gir meg ofte klemmer, ser litt for lenge på kroppen min og lyser egentlig opp når han ser meg. Kommer flere ganger for dagen ned komplenter til meg, samt at han faktisk kan gråte foran meg når ting er tøft på jobb. Det har vært noen fine og spesielle stunder mellom oss på jobbfester. Kanskje samboeren hans merker at han er litt forelsket i meg og?

Kjenner det er vanskelig å konsentrere seg på jobb, og spesielt om natten når vi går til hvert vårt soverom på instuen. Vil helst bare gå inn til han! Hva kan jeg gjøre? Fortelle han det? Hvordan jobbe sammen med videre dersom jeg sier det? 

Anonymkode: aabf4...a4c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her må du være sterk. Ikke vær den som ødelegger et samboerskap! 

Anonymkode: f639e...22d

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han har lyst på sex. Bare det. Og han er helt sikkert i en vant situasjon, spiller alltid på følelser. Se igjennom illusjonene. 

Anonymkode: cb15b...dcc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bytt jobb. Det går over. 

Du kommer til å fucke opp om du fortsetter slik, og nei, det er ikke greit. 

Anonymkode: 0b14b...7a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I og med at dere gråter så mye på jobb så jobber dere med sårbare mennesker i sårbare situasjoner. Det er høyst uakseptabelt at dere holder på slik i en jobb der det kreves 100% fokus på arbeidsoppgavene.

Her er det en ting å gjøre, og det er å be om å bli flyttet til en annen avdeling/gruppe.

Anonymkode: 2d931...5b4

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Spenningen ligger ofte i det forbudte. Regner han finner deg tiltrekkende fysisk og kunne tenke seg å ha sex med deg. Han går nok ikke fra "kone og barn" for deg, men han bruker deg nok som en boost i hverdagen. 

Hadde jeg vært deg hadde jeg gjort en av to ting. Enten byttet jobb og kuttet kontakten. Eller så hadde jeg snakket med han om det. "Hei du, usikker på om det bare er meg, men jeg kjenner på en fin kontakt mellom oss og tidvis lurer jeg på om du legger mer i det enn noe kollegialt du har med alle. Jeg ønsker ikke noe drama her på arbeidsplassen eller at du skal ha det vanskelig på privaten, så jeg ville bare høre med deg om dette er noe jeg innbiller meg eller hva". Så hadde jeg tatt det derifra. 

Jeg hadde uansett holdt avstand fra han. Karma is a bitch. En dag er du konen på 40+ som er i hans partner sine sko. 

Vær mot andre slik du vil andre skal være mot deg. 

Lurt å huske på. 

Om han er i et åpent forhold hadde jeg kanskje møttes utenfor jobb, hatt sex, og blitt ferdig med det. Iallefall ikke dra noe som helst inn på arbeidsplassen. Kollegaer legger garantert merke til det. Og du vil ikke få et rykte på deg som du ikke klarer å riste av deg i fremtiden. Nissen blir med på lasset. 

Anonymkode: 06372...0fb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

I og med at dere gråter så mye på jobb så jobber dere med sårbare mennesker i sårbare situasjoner. Det er høyst uakseptabelt at dere holder på slik i en jobb der det kreves 100% fokus på arbeidsoppgavene.

Her er det en ting å gjøre, og det er å be om å bli flyttet til en annen avdeling/gruppe.

Anonymkode: 2d931...5b4

Ja, jeg er enig i dette. 

Ganske sikkert er du nok ikke den eneste han har ligget med. Du er ung, og da er sjansen stor for at han mister interessesen etter sex.

Bytt avdeling om du kan, eller ta åpenbar avstand,

Anonymkode: f639e...22d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg langt unna! Nå er du naiv og total blind...

Aldri gjør slike ting i arbeidslivet. Unngå alt som heter jobbfester også.

Anonymkode: f0e14...7a3

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...