Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om Holzweiler? Er det et bra merke? Hvordan er kvaliteten? Har sett på en kasjmir genser som ser fin ut 

Anonymkode: 08961...8f3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kunne ikke falt meg inn å kjøpe noe som helst fra dem!

Brudd på reklameloven, samarbeid med Durek Verrett og Märtha Louise både før, under og etter bryllupet. 

Jeg ser på dem som et useriøst firma som ikke akkurat bryr seg om norsk lov.

Ikke noe å aktivt støtte!

Anonymkode: d24d6...d3a

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kunne ikke falt meg inn å kjøpe noe som helst fra dem!

Brudd på reklameloven, samarbeid med Durek Verrett og Märtha Louise både før, under og etter bryllupet. 

Jeg ser på dem som et useriøst firma som ikke akkurat bryr seg om norsk lov.

Ikke noe å aktivt støtte!

Eid av kinesisk selskap også nå.

• Nyttig 1
Skrevet

Synes heller ikke produktene er særlig fine. 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Eid av kinesisk selskap også nå.

Dyre klær av dårlig kvalitet.

Anonymkode: ec56d...798

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke spesielt interessert i Holzweiler merket og har ingenting derfra selv. Kvalitets Kashmir får du fra flere ulike butikker. 

Jeg kjøper heller en kashmir genser fra Kashmina, gant, arket eller hm 

Anonymkode: 11420...b83

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt en del klær fra Holzweiler tidligere. Det er jevnt over dårlig kvalitet, dessverre. Gensere som krymper osv. 

Anonymkode: b2f28...0ba

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har den lange dunkåpa fra Holzweiler, elsker den! Spesielt nå når det er så kaldt. Klærne kunne jeg aldri kjøpt, orker ikke å bruke tusenvis av kroner på basice klær.

Anonymkode: 008d2...ab5

AnonymBruker
Skrevet

For meg er Holzweiler = kvinner som er opptatt av fasade og å være inne med de "riktige" folka, helst være en del av dem som har definisjonsmakt i dr ulike arenaene de er i. Kjedelig kvinner med for mye penger og lite personlighet. Som synes Martha er "spennende", men blir skikkelig Karen hvis noen går 2cm utenfor malen i foreldregruppa. Gjerne gift med en lege eller advokat.

Anonymkode: 4f628...d28

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For meg er Holzweiler = kvinner som er opptatt av fasade og å være inne med de "riktige" folka, helst være en del av dem som har definisjonsmakt i dr ulike arenaene de er i. Kjedelig kvinner med for mye penger og lite personlighet. Som synes Martha er "spennende", men blir skikkelig Karen hvis noen går 2cm utenfor malen i foreldregruppa. Gjerne gift med en lege eller advokat.

Glemte å legge til: kvaliteten er ikke bedre på de klærne enn andre, du bare betaler mer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte gummistøvler der og de var av veldig god kvalitet med tykk såle. Liker dem kjempegodt og bruker dem hele tiden 

Anonymkode: 446b1...69f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er ikke spesielt interessert i Holzweiler merket og har ingenting derfra selv. Kvalitets Kashmir får du fra flere ulike butikker. 

Jeg kjøper heller en kashmir genser fra Kashmina, gant, arket eller hm 

Anonymkode: 11420...b83

Har sett på Kashmina og men veldig dyrt. Var 50% på Holzweiler så "kun" 1500 nå. TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Glemte å legge til: kvaliteten er ikke bedre på de klærne enn andre, du bare betaler mer.

Hvilke andre merker sammenligne du med da? TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...