Jeanett87 Skrevet onsdag kl. 21:15 #1 Skrevet onsdag kl. 21:15 Hei. Jeg har nyoppdaget Graves og høyt stoffskifte. Jeg måtte begynne på neo-mercazole. Men fy flaten! Jeg føler meg verre enn noen gang. Hodepine, frysninger, ledd smerter, smerter i magen, trøtt og hadde til og med feber en dag (det ble tatt en haug med blodprøver). Har noen hatt bivirkninger og ga det seg? Hva slags bivirkninger hadde du?
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:38 #2 Skrevet onsdag kl. 21:38 Jeg fikk så lave hvite blodceller at jeg måtte slutte på de og bytta over på en annen medisin. Men det er en sjelden bivirkning altså. Endte med masse kortison til slutt. Anonymkode: 552f5...398
Jeanett87 Skrevet onsdag kl. 21:41 Forfatter #3 Skrevet onsdag kl. 21:41 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fikk så lave hvite blodceller at jeg måtte slutte på de og bytta over på en annen medisin. Men det er en sjelden bivirkning altså. Endte med masse kortison til slutt. Anonymkode: 552f5...398 Jeg har fått lavere hvite celler jeg også, så må inn og ta ny prøve på fredag. Hvordan merket du dette? Og skjedde det i starten? Var det problemfritt med annen medisin?
Jeanett87 Skrevet i går, 10:35 Forfatter #4 Skrevet i går, 10:35 Er det flere som har opplevd bivirkninger?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå