Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva synes dere? Hun klinte med en homo. Skikkelig tunge-greier. Jeg får litt vondt av å tenke på det? Er det galt av meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han er "homo" eller ikke spiller ingen rolle mener jeg, hun har like fullt klint med en annen.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tviler på at han var homo, Homser kliner ikke med damer

Gjest gjest1
Skrevet

Tull. Jeg er heterofil og kliner med jenter nårdet er litt for mye innabords.

Skrevet

Ingen kan gjøre noe med dine følelser, men hvis mannen virkelig ER homo, har du ingenting å frykte.

Hvorfor hun gjorde noe så tåpelig, kan du jo spørre henne om.

Gjest Catwoman
Skrevet
Tull. Jeg er heterofil og kliner med jenter nårdet er litt for mye innabords.

Jepp. Det har jeg og gjort. Det går fint å kline med noen uten å mene noe som helst med det.

Sjalu har du vel strengt tatt ingen grunn til å være.

Men å ikke like at hun kliner med noen andre enn deg har du fullt lov til, synes ike det er så rart.

Men om det hadde vært en annen jente hun klina med, hva ville du følt da?

Gjest Gjesta
Skrevet

Sjalu har du vel strengt tatt ingen grunn til å være.

Kødder du??

Ikke pokker om jeg hadde godtatt at mannen min skulle kline med noen som helst, uansett om han fant seg ei lesbisk dame å kline med eller ikke. :forvirret:

Skrevet

Synes ikke det er greit at ens kjæreste kliner med en annen, homo eller ikke. Så enkelt kan det sies.

Om du har grunn til å være sjalu? Faen heller, selvsagt har du det! Hun gikk over grensen med en annen... "mann".

Gjest *nurket*
Skrevet

Det er nok feil. Vet om en bekjent, han er homofil, men tok likevel med seg ei dame hjem og hadde sex med henne. Bare sånn for moro skyld liksom.

Og til hovedinnlegger:

Hvis min kjæreste hadde klina med en lesbisk dame eller hetero dame, så syns jeg det er like fullt uakseptabelt.

Gjest Piper
Skrevet

Spiller ingen rolle hva den andre personen er, for å kline med andre er totalt uakseptabelt.

Skrevet

jeg synes ikke det er akseptabelt at kjærsten kliner med NOEN andre en meg jeg, uansett hvem og hva det er.

hvorfor i alle dager skal han det? og hvorfor skal han ha lyst til det?

og greit nok at dersom HAN er homo så har du ikke noen konkurrent i ham, men at HUN (altså dama di) fint kan gå hen og kline med andre en deg, DER ville jeg sett konkurranse. jeg ville ikke likt at partneren min syntes det var helt greit å løpe rundt å kline med andre en meg.

Gjest Catwoman
Skrevet
Kødder du??

Ikke pokker om jeg hadde godtatt at mannen min skulle kline med noen som helst, uansett om han fant seg ei lesbisk dame å kline med eller ikke. :forvirret:

Det er vel forskjell på å ikke like/ikke akseptere det og å være sjalu?

Skrevet

Helt uaktuellt at jeg skulle godta at mannen min klinte med NOEN andre en meg, pluss forlangt at jeg bare skulle godta det....

Skrevet

Hadde det vært ok om du hadde klint med en fin lesbe?

Skrevet

For å svare for meg selv; Nei.

Skrevet
For å svare for meg selv; Nei.

Siktet til synet til dama hans. Dersom hun synes det er greit å kline med gutter fordi de er homofile, hvorfor skal ikke han kunne kline med lesbiske jenter?

Skrevet

En homo i dag, en hetero i morgen. Selv om ikke homsen akkurat vil gå videre, er det ikke umulig dama ønsker det.

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Det hadde vel neppe vært greit om det var en stygg lesbe heller...

Skrevet

Spiller jo ingen rolle hvem man kliner med. For meg så er det uakseptabelt og kline med andre uansett om det er veninner eller homser eller hva det er. Og samme gjelder for mannen min.

Det har jo noe med respekt for hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...