superlove Skrevet 5. april 2006 #1 Skrevet 5. april 2006 (endret) Hei! Jeg er midt i planlegginga av vårt bryllup som blir 26.august 2006. Synes det har vært relativt vanskelig å finne forskjellig, som f.eks egnet fest lokale. Derfor hadde det vært kjekt om det var flere av oss kommende bruder (eller nygifte) som kan dele litt erfaringer her Eller om det er lure tips der ute :kgblunk: Endret 5. april 2006 av superlove
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #2 Skrevet 6. april 2006 Hei. Vi gifter oss i Trondheim 19aug. Har leid kirke og middagslokaler i byen, mens festlokalet er der jeg kommr fra som ligger et lite stykke utenfor.. Er det midt i sentrum du leter etter lokaler eller?
Gjest Gjest_superlove_* Skrevet 6. april 2006 #3 Skrevet 6. april 2006 Det spiller ingen rolle hvor lokale ligger! Problemet er at det enten er for lite, eller opptatt. Har så langt hørt på Nardo klubbhus, Folkets hus Ranheim, Ranheim Klubbhus og har utelukket flere klubbhus pga av plass mangel.Kystad gård ble utelukket pga pris. Hadde ikke tengt å bruke mer enn ca 5000 kr på lokale. Vi blir ca 60 til middag og 100 til kaffe/kake.
ija Skrevet 6. april 2006 #5 Skrevet 6. april 2006 Hva med Turnlokalet på Selsbakk? Tror de tar ca 3000 tror jeg (har lest om de en plass men husker ikke i farten).
~sikka~ Skrevet 6. april 2006 #6 Skrevet 6. april 2006 Hvor stor plass trenger du da? Flåtten på Tiller koster ca 3000 tror jeg, og det er plass til ca 50 stk.
Rioja Skrevet 6. april 2006 #7 Skrevet 6. april 2006 Vi hadde bryllupsfesten på samfunnshuset på Klett (ved E6). Det er stort (vi var 96 gjester) og hadde god plass! Betalte 3500,- for lokalet fra fredag til søndag. De har også dekketøy (det meste i allefall, vi lånte litt hos C I Pedersen) og vi slapp og vaske etterpå Vi syntes det passet perfekt!
superlove Skrevet 6. april 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. april 2006 Ja, her var det flere jeg ikke har kontaktet. Skal hive meg på ringerunde snarest
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #9 Skrevet 6. april 2006 Spongdal samfunnshus v /golfbanen på Byneset. Ble topp for oss. 80 til middag og totalt 100 til kaffe (er plass til flere å)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå