no shame Skrevet torsdag kl. 12:12 #21 Skrevet torsdag kl. 12:12 Det er et nei fra meg. Jeg kan gi, men absolutt ikke motta..
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:09 #22 Skrevet torsdag kl. 14:09 Soft mann skrev (19 timer siden): Hvor store buttplug bruker du, bruker du flere størrelser? Flere størrelser ja. Må gå gradvis opp i størrelse for å kunne syns det er digg med penis inn til slutt. Forøvrig er egentlig samboer litt for stor, det blir sånn i grenseland mellom digg og litt vondt, men jeg tenner så sinnsykt på det mentalt at det går bra 😅 Anonymkode: ebd4b...424
Soft mann Skrevet torsdag kl. 14:10 #23 Skrevet torsdag kl. 14:10 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Flere størrelser ja. Må gå gradvis opp i størrelse for å kunne syns det er digg med penis inn til slutt. Forøvrig er egentlig samboer litt for stor, det blir sånn i grenseland mellom digg og litt vondt, men jeg tenner så sinnsykt på det mentalt at det går bra 😅 Anonymkode: ebd4b...424 Eg vet ikke hva stor er i denne sammenheng, like tykk som en dorull eller mye tykkere en de.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:57 #24 Skrevet torsdag kl. 14:57 Det er godt innimellom. Kjæresten min er nok mer gira enn meg, så skjer oftest når hun tar initiativ til det Anonymkode: e4ff9...1cd
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:36 #25 Skrevet torsdag kl. 18:36 Ja takk, vi synes det er deilig. Anonymkode: 5d942...2c6 1
Even Tuell Skrevet torsdag kl. 19:45 #26 Skrevet torsdag kl. 19:45 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Er det ikke litt gay? Anonymkode: 678f8...c8c Nei. Er det gay for en mann å ha sex med sin kvinnelige partner? Menn som runker er homo fordi de da teknisk sett har sex med en mann! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå