Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er et nei fra meg. 

Jeg kan gi, men absolutt ikke motta.. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Soft mann skrev (19 timer siden):

Hvor store buttplug bruker du, bruker du flere størrelser?

Flere størrelser ja. Må gå gradvis opp i størrelse for å kunne syns det er digg med penis inn til slutt.

Forøvrig er egentlig samboer litt for stor, det blir sånn i grenseland mellom digg og litt vondt, men jeg tenner så sinnsykt på det mentalt at det går bra 😅

Anonymkode: ebd4b...424

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Flere størrelser ja. Må gå gradvis opp i størrelse for å kunne syns det er digg med penis inn til slutt.

Forøvrig er egentlig samboer litt for stor, det blir sånn i grenseland mellom digg og litt vondt, men jeg tenner så sinnsykt på det mentalt at det går bra 😅

Anonymkode: ebd4b...424

Eg vet ikke hva stor er i denne sammenheng, like tykk som en dorull eller mye tykkere en de.

Skrevet

Det er godt innimellom. Kjæresten min er nok mer gira enn meg, så skjer oftest når hun tar initiativ til det 

Anonymkode: e4ff9...1cd

• Nyttig 1
Skrevet

Ja takk, vi synes det er deilig.

Anonymkode: 5d942...2c6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Er det ikke litt gay? 

Anonymkode: 678f8...c8c

Nei.
Er det gay for en mann å ha sex med sin kvinnelige partner?

Menn som runker er homo fordi de da teknisk sett har sex med en mann!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker en anal plugg og samtidig blir pult i fitten. Vet min mann også tenner på det. Eller en vibrator i analen når han knuller meg. 

Anonymkode: f6058...1f4

AnonymBruker
Skrevet

Yay.

Men typen er ikke så fan så da er det nay. 

Anonymkode: 38d3d...99c

AnonymBruker
Skrevet

Yay. Liker det! Mannen bruker kondom og glidemiddel. Trenger ikke oppvarming, bare han tar det litt sakte. Jeg stimulerer meg selv mens han tar meg, og får lettere orgasme enn f.eks doggy. Han har gjennomsnittlig størrelse på penis, noe som er perfekt for meg til anal. Litt sår dagen etterpå, men det er det verdt. Mannen elsker det. Han hadde aldri prøvd det før han møtte meg. 
K50

Anonymkode: 3df81...82c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.1.2026 den 0.00):

Er det ikke litt gay? 

Anonymkode: 678f8...c8c

Homofile har ikke nødvendigvis mer analsex enn heterofile. Men de har absolutt mer oralsex. 

Hvorfor tenker du analsex er homo, men ikke oralsex? Det er jo «same-same». Altså ganske ulogisk å tenke sånn som du gjør. 

Anonymkode: 3df81...82c

AnonymBruker
Skrevet

Nay.  Analen er ikke egentlig laget for kuk. Jeg synes at det er urenslig. Man kan jo skylle og bruke avføringsmiddel og greier for å forebygge, men kondom vil i så fall være det beste i en slik situasjon. 

Forstår at homofile må bruke det de har til rådighet når de skal ha sex, men når man er kvinne, har man jo et hull som kan brukes til formålet. 

Håper de som praktiserer det er nøye med renhold, og at mannen ikke putter utstyret sitt i det rette hullet etter at han har hatt den i anus på dama. 

Anonymkode: e6698...281

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...