AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:22 #3 Skrevet onsdag kl. 18:22 Soft mann skrev (Akkurat nå): kommer Ann på om du liker det😉 Kommer an på om begge liker det. Om begge liker det er det yey, om så bare ene ikke liker det er det ney. Med mindre man gjør det på seg selv. Anonymkode: 21d82...1ba 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:26 #4 Skrevet onsdag kl. 18:26 Definitivt yey. Flere kvinner burde være villige til å prøve dette. Anonymkode: eaeb6...db2 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:26 #5 Skrevet onsdag kl. 18:26 Bæsj på kuken? Nei takk.. Anonymkode: 7356c...009 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:29 #6 Skrevet onsdag kl. 18:29 Yay hvis det gjøres ordentlig med masse oppvarming med buttplugs osv og godt med glidemiddel. Definitivt ney om den bare stappes inn, grusomt vondt og blir rifter som bruker lang tid på å gro. Anonymkode: ebd4b...424
Soft mann Skrevet onsdag kl. 18:38 #7 Skrevet onsdag kl. 18:38 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Yay hvis det gjøres ordentlig med masse oppvarming med buttplugs osv og godt med glidemiddel. Definitivt ney om den bare stappes inn, grusomt vondt og blir rifter som bruker lang tid på å gro. Anonymkode: ebd4b...424 Hvor store buttplug bruker du, bruker du flere størrelser?
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:40 #8 Skrevet onsdag kl. 18:40 Absolutt ikke. Har ett annet hull som er beregnet for formålet. Ser Absolutt ingen grunn til å bruke analen til det. Anonymkode: d6607...caf 3
veronica<3 Skrevet onsdag kl. 20:50 #9 Skrevet onsdag kl. 20:50 Tråden er ryddet for nedsettende innlegg. veronica<3, mod.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:55 #10 Skrevet onsdag kl. 20:55 Nei ikke egentlig, men han må ha veldig liten hvis jeg er litt villig, typ 10-13 cm og tynn. Anonymkode: d02a9...678
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:15 #11 Skrevet onsdag kl. 21:15 Tog50 skrev (2 timer siden): Analsex, yay or nay? Skikkelig yay med riktig person. Anonymkode: 3c9c7...f39
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:30 #12 Skrevet onsdag kl. 21:30 Digg når forspill eller langt, og med rette person som leser hvordan man har det underveis😍 Anonymkode: 7945c...a89
Even Tuell Skrevet onsdag kl. 21:36 #13 Skrevet onsdag kl. 21:36 Anal kan være kilde til mye nytelse, så hvorfor skulle jeg ikke være interessert? Analt funker både alene og med andre. Jeg er positivt innstililt. Men som en annen skrev lengre opp i tråden; om ikke alle involverte er entusiastisk for, så er det helt uaktuelt. 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:00 #15 Skrevet onsdag kl. 23:00 Er det ikke litt gay? Anonymkode: 678f8...c8c 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:09 #16 Skrevet onsdag kl. 23:09 Tog50 skrev (4 timer siden): Analsex, yay or nay? Jeg elsker det. Kommer lettere av det enn med vaginalt samleie. Jeg elsker også å gi prostatamassasje mens jeg gir en sloppy blowjob. Skulle likevel ønske at menn hadde en litt større forståelse for at anatomien ikke er slik at det bare er å stikke en stor kuk inn i anus helt ute av det blå. De hadde heller ikke satt pris på å få en kjempedildo i ræva helt uten forvarsel. Anonymkode: c422f...bae 1
Mardina Skrevet i går, 01:46 #17 Skrevet i går, 01:46 Tog50 skrev (7 timer siden): Analsex, yay or nay? Yey med kjæresten. Ney med andre som har prøvd.
Cam03 Skrevet i går, 11:39 #18 Skrevet i går, 11:39 Har kun prøvd liten analplug, så utifra det... yey. Men det kan selvfølgelig hende at det hadde blitt ney etter å ha prøvd med en penis.
SlemUlv Skrevet i går, 12:04 #19 Skrevet i går, 12:04 Dessverre er det nei for meg akkurat nå. Savner det. men kanskje klarer jeg å komme over den mentale blokken min igjen snart!
AnonymBruker Skrevet i går, 12:05 #20 Skrevet i går, 12:05 Definitivt NAY. Det er ubehagelig og vondt, og ikke noe som er godt i det hele tatt. Har vondt i baken i flere dager etterpå. Anonymkode: 69572...fed
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå