AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:09 #1 Skrevet onsdag kl. 18:09 Hei Jeg har bestilt noe klær fra Asos.com men skal returnere noe. Med pakken medfulgte et ark der man krysser av for hva man skal returnere ,som skal ligge inni ppakken.og en klistrelapp som man skal klistre utenfor pakken. Men denne er ikke betslt for, jeg som skal sende den i retur skal betale. Problemet er at den skal sendes til uk. Og når jeg prøver å legge til adressen på posten-appen, har den bare valg å sende innen Norge. Kan man ikke sende pakke til utlandet lenger? Legger ved bilde av slippen som medfølger pakken, som jeg har klostret utenpå nå Anonymkode: 5998c...8d8
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:42 #2 Skrevet onsdag kl. 18:42 Posten har en nettside. https://www.posten.no/sende/sende-utland/sende-pakke-utland Anonymkode: 52cd5...a88
AnonymBruker Skrevet i går, 12:26 #3 Skrevet i går, 12:26 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Posten har en nettside. https://www.posten.no/sende/sende-utland/sende-pakke-utland Anonymkode: 52cd5...a88 Takk. Men jeg kommer meg ikke videre. Posten vil ha postnummer til mottaker, på slippen står det ikke noe postnummer. Jeg så på adressen for å returnere på hjemmeaiden dems, det er samme adressen. Anonymkode: 5998c...8d8
BareMegAlene Skrevet i går, 12:42 #5 Skrevet i går, 12:42 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): DN3 3FB Anonymkode: 0a3e2...443 Takk for det. Putta det inn nå. Stopper ved epostadresse. Har du den og i samme sleng? Står på postkontoret skjønner du 😁
AnonymBruker Skrevet i går, 12:47 #6 Skrevet i går, 12:47 Har du registrert returen på når du logger deg inn på siden dems? For når jeg googler står det at du skal gjøre det og at du da vil få en returetikett som du kan printe ut. Anonymkode: d40dd...a06
BareMegAlene Skrevet i går, 12:55 #7 Skrevet i går, 12:55 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har du registrert returen på når du logger deg inn på siden dems? For når jeg googler står det at du skal gjøre det og at du da vil få en returetikett som du kan printe ut. Anonymkode: d40dd...a06 Jeg registrerte ikke retur via nettsiden nei. Jeg fikk en returslipp som fulgte med pakken. Denne inneholdt artikkelnummer osv som man skal legge ved pakken. Også en returslipp som man skal feste utenfor pakken. Det er den som er avbildet på første innlegget. Jeg som returnerer må betale frakt, men får ikke komme videre. Oa ja, returslippen som jeg søkte på nettet dems er den samme som min. Bare den standard returslipp der info ikke er fylt ut på forhånd.
AnonymBruker Skrevet i går, 13:09 #8 Skrevet i går, 13:09 BareMegAlene skrev (13 minutter siden): Jeg registrerte ikke retur via nettsiden nei. Jeg fikk en returslipp som fulgte med pakken. Denne inneholdt artikkelnummer osv som man skal legge ved pakken. Også en returslipp som man skal feste utenfor pakken. Det er den som er avbildet på første innlegget. Jeg som returnerer må betale frakt, men får ikke komme videre. Oa ja, returslippen som jeg søkte på nettet dems er den samme som min. Bare den standard returslipp der info ikke er fylt ut på forhånd. Jeg vet bare hva som står på siden dems. https://www.asos.com/customer-care/returns-refunds/how-do-i-return-something-to-you/ https://asos.returns.returnsplatform.com/main/step1?lang=nor Det er veldig vanlig at returer må registreres inne på siden til butikken først. Anonymkode: d40dd...a06
BareMegAlene Skrevet 21 timer siden #9 Skrevet 21 timer siden Ts her. Ok, så jeg logget meg inn i asos.com. deretter "create a return". Der skulle jeg fylle ut info om ordre og meg selv osv. Her stopper det igjen. Jeg kommer meg ikke videre fordi norge står ikke på listen.
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #11 Skrevet 20 timer siden Haha, gikk inn på trustpilot og så hva de skriver om returer der. Lykke til, tror det er like greit å selge klærne på Finn. Anonymkode: 52cd5...a88
Hmmmmmm Skrevet 20 timer siden #12 Skrevet 20 timer siden Jeg har sendt i retur før. Men veldig kronglete greier. Registreret det på hjemmesiden deres kan jeg huske. Men husker ikke alle detaljene dessverre
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #13 Skrevet 19 timer siden Det hjelper deg ikke, men den ene gangen jeg har bestilt noe derfra, endte jeg med å legge plaggene i en Fretex-boks. De er bevisst helt umulige å få kontakt med. Hadde fortjent en smertefull konkurs. Anonymkode: 309eb...eea
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #14 Skrevet 18 timer siden BareMegAlene skrev (7 timer siden): Takk for det. Putta det inn nå. Stopper ved epostadresse. Har du den og i samme sleng? Står på postkontoret skjønner du 😁 Prøv: [email protected] Anonymkode: 22fe2...cf9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå