AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Skrevet 28. januar Hei, noen som vet hvordan jeg får byttet kontonummeret for utbetalinger for pasientreiser for barn? Har fått byttet mitt på min Helsenorge og tenkte at det holdt, men pengene blir overført til mitt gamle (som heldigvis eksisterer) Anonymkode: 96322...cea
AnonymBruker Skrevet 28. januar #2 Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei, noen som vet hvordan jeg får byttet kontonummeret for utbetalinger for pasientreiser for barn? Har fått byttet mitt på min Helsenorge og tenkte at det holdt, men pengene blir overført til mitt gamle (som heldigvis eksisterer) Anonymkode: 96322...cea Hva mener du med barn? Under 16 år? Anonymkode: 84e7a...de8
AnonymBruker Skrevet 29. januar #3 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva mener du med barn? Under 16 år? Anonymkode: 84e7a...de8 Ja, under 12. Pengene har alltid kommet på min konto, men det endret seg ikke hos barnet når jeg endret på min side. Ts Anonymkode: 96322...cea
petterm Skrevet 31. januar #4 Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (På 29.1.2026 den 10.09): Ja, under 12. Pengene har alltid kommet på min konto, men det endret seg ikke hos barnet når jeg endret på min side. Ts Anonymkode: 96322...cea Du kan vel spørre Pasientreiser? 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar #5 Skrevet 31. januar petterm skrev (53 minutter siden): Du kan vel spørre Pasientreiser? Selvfølgelig, er bare lite fristende å stå i telefonkø dersom det er en enkel løsning på nett jeg ikke finner. Ts Anonymkode: 96322...cea 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar #6 Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig, er bare lite fristende å stå i telefonkø dersom det er en enkel løsning på nett jeg ikke finner. Ts Anonymkode: 96322...cea Hvis du har endret kontonummer på helsenorge (også under "pasientreiser") men pengene kommer til feil konto allikevel så må du jo ta kontakt med de….. Anonymkode: 91ab4...d19
AnonymBruker Skrevet 31. januar #7 Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du har endret kontonummer på helsenorge (også under "pasientreiser") men pengene kommer til feil konto allikevel så må du jo ta kontakt med de….. Anonymkode: 91ab4...d19 Jeg har fått endret kontonummer på min bruker og får pengene inn på riktig konto. Barnet mitt sin Helsenorge har det tidligere kontonummeret mitt, er der jeg vil få endret. På barnebruker under 12. Ts Anonymkode: 96322...cea
AnonymBruker Skrevet 31. januar #8 Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har fått endret kontonummer på min bruker og får pengene inn på riktig konto. Barnet mitt sin Helsenorge har det tidligere kontonummeret mitt, er der jeg vil få endret. På barnebruker under 12. Ts Anonymkode: 96322...cea Har du endret kontonummer under barnet ditt og da? Du må jo endre der, ikke bare deg selv. Gå inn på profilen til barnet ditt, tre streker, innstillinger og finn kontonr… Anonymkode: 91ab4...d19
AnonymBruker Skrevet 31. januar #9 Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du endret kontonummer under barnet ditt og da? Du må jo endre der, ikke bare deg selv. Gå inn på profilen til barnet ditt, tre streker, innstillinger og finn kontonr… Anonymkode: 91ab4...d19 Takk! Fant det tror jeg. Var dette jeg lurte på ts Anonymkode: 96322...cea 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå