AnonymBruker Skrevet i går, 14:35 #1 Skrevet i går, 14:35 Hei, noen som vet hvordan jeg får byttet kontonummeret for utbetalinger for pasientreiser for barn? Har fått byttet mitt på min Helsenorge og tenkte at det holdt, men pengene blir overført til mitt gamle (som heldigvis eksisterer) Anonymkode: 96322...cea
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei, noen som vet hvordan jeg får byttet kontonummeret for utbetalinger for pasientreiser for barn? Har fått byttet mitt på min Helsenorge og tenkte at det holdt, men pengene blir overført til mitt gamle (som heldigvis eksisterer) Anonymkode: 96322...cea Hva mener du med barn? Under 16 år? Anonymkode: 84e7a...de8
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva mener du med barn? Under 16 år? Anonymkode: 84e7a...de8 Ja, under 12. Pengene har alltid kommet på min konto, men det endret seg ikke hos barnet når jeg endret på min side. Ts Anonymkode: 96322...cea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå