AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Hadde dere godtatt at en barnehageansatt sa til en annen mor om ditt barn "Han blir så mye gladere for å se deg enn sin egen mamma" rett foran barna våre? Kontekst: Min 2 år gamle gutt har en veldig god venn på avdelingen, jeg har naturligvis blitt kjent med moren og vi pleier som regel å hente samtidig. En dag jeg hentet litt senere så hadde denne setningen kommet.. jeg ble litt sjokkert av at dette ble sagt og synes ikke det var så greit. Det skal sies at denne ansatte ofte klager over at barna er slitsomme, at hun får vondt i hodet, hun foretrekker at de sover lenge osv. Ofte mye negativt å si om dagen når vi foreldre henter, og det er noe jeg har tenkt jeg skal ta opp uansett.. og da tenker jeg også å legge til dette som ble sagt, poengtere at det er helt uakseptabelt. Hva tenker dere om saken? Anonymkode: a2c4d...fe1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Meget spesielt. Jeg støtter deg i å ta det opp med pedleder eller styrer. Må ha litt knekte antenner hun der😅 Anonymkode: 1c391...0de
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde dere godtatt at en barnehageansatt sa til en annen mor om ditt barn "Han blir så mye gladere for å se deg enn sin egen mamma" rett foran barna våre? Kontekst: Min 2 år gamle gutt har en veldig god venn på avdelingen, jeg har naturligvis blitt kjent med moren og vi pleier som regel å hente samtidig. En dag jeg hentet litt senere så hadde denne setningen kommet.. jeg ble litt sjokkert av at dette ble sagt og synes ikke det var så greit. Det skal sies at denne ansatte ofte klager over at barna er slitsomme, at hun får vondt i hodet, hun foretrekker at de sover lenge osv. Ofte mye negativt å si om dagen når vi foreldre henter, og det er noe jeg har tenkt jeg skal ta opp uansett.. og da tenker jeg også å legge til dette som ble sagt, poengtere at det er helt uakseptabelt. Hva tenker dere om saken? Anonymkode: a2c4d...fe1 Her ville jeg sagt -« det passer seg vel ikke å si» og så ville jeg sagt til pedledere at denne medarbeideren trenger veiledning. Anonymkode: 7204a...61f
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Tror de fleste som jobber i barnehagen nå er litt snåle og ikke av de som er flinke med barn . Nesten alle jeg kjenner som en gang brente for jobben har slutta. Henger nok en og annn igjen. Men veldig mange nå som tar den jobben for de ansetter jo hvem som helst nå. Men hun bør uansett få høre det og kanskje er det håp om at hun tar seg sammen Anonymkode: 7b891...d2a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå