Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fortell meg om eksen din som du så for seint var toxic eller som du ikke så før etter forholdet. 
Jeg vil høre om opplevelser der det ikke var så tydelig, ikke fysisk vold og slikt, men mer sånn kontroll på for eksempel snap map, aktiv status på sosiale medier og slikt. 

Kan starte smått med meg: Det var mye jeg ikke fikk gjøre, men som var helt greit at eksen min gjorde. Som for eksempel feste, henge med venner (ekstra forklaring:  når jeg hang med mine venninner så ble han sur fordi jeg ikke hadde tid til han). 

Fortell meg om din eks!

Anonymkode: b8eee...1f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han nektet meg aldri å være med på ting, eller henge med de og de.. Men det ble brukt mot meg i krangler og diskusjoner.  Det er ikke vanlig å diskutere hvor egoistisk man er, som går på kafe med ei venninne, eller i bursdag til en kollega.. Tilslutt sier man jo nei for å slippe styret.. Jeg kunne bli invitert på noe, når han var tilstede, han var så positiv foran de som inviterte, men skiftet så fort vi var alene..  

En annen ting som jeg ikke skjønte var "rødt flagg"  var at alle var idioter.. (x)vennene hans var noen idioter, sjefen på jobb, eksene var selvsagt psyke i hodet.. I begynnelsen hadde jeg masse empati med han, og syntes synd på han som var så uheldig med folk rundt seg... 

Anonymkode: 525ca...ee1

AnonymBruker
Skrevet

En annen ting var at det var veldig forskjell på oss. Han har en jobb som innebærer mye telefoner på kveldstid i perioder.. Han tok alltid de samtalene. Skrev feks aldri overtid.. 

Om jeg og min gruppe på jobb skrev med hverandre på kvelden for å planlegge noe, eller snakket i telefon om div, så fikk jeg så kjeft. Jeg brydde meg for mye om jobb, det var ikke normalt å snakke så mye på fritiden, og var sur fordi jeg brukte for mye tid på jobb og kollegaer. 

Min jobb var ikke viktig nok, tjente ikke bra nok og var ikke verdt noe. 

Anonymkode: 525ca...ee1

AnonymBruker
Skrevet

Min eks hadde besøk av elskerinna i vår leilighet og seng mens jeg var hjemme og besøkte mamma som var dødssyk. Han kunne ikke være med fordi han måtte jobbe.....

Anonymkode: e9720...918

AnonymBruker
Skrevet

Exen tålte ikke at jeg ville vite hva han gjorde på om dagene. Altså - jeg var ikke kontrollerende, men siden han hadde unger 50% av tiden og vi ikke så hverandre de dagene, sendte jeg gjerne det jeg synes var en koselig snap og lurte på hvordan dagen hans var f.eks. - men det kunne gå et døgn mellom hver gang jeg pratet med ham. Jeg aner ikke om han hadde noe historikk med andre damer som gjorde ham så paranoid, for jeg var virkelig aldri ute etter å passe på ham eller kontrollere ham - men jeg innså i ettertid at han demonstrerte ved å vente x antall timer før han sendte svar om jeg spurte om dagen hans. 

Han tok aldri kontakt med meg, han tok aldri initiativ til å treffes, han prioriterte alltid kompiser over meg, han klarte ikke å prate om noenting, og han var ekstremt hemmelighetsfull med mobilen sin. Når jeg ser tilbake var det så sinnsykt mange tegn på at jeg ikke burde ha satset på ham - greien var at vi hadde vært veldig gode venner i flere år før vi ble sammen, så jeg følte jo at jeg kjente ham - men han forandret seg over natten da vi ble sammen. Det endte med at han gjorde det slutt ut av det blå etter et par år sammen, jeg så det virkelig ikke komme - noe jeg synes er helt sprøtt å tenke tilbake på nå. Han var jo fullstendig ubrukelig og viste egentlig alle tegn på at han egentlig ikke ville være i et forhold med meg. Jeg var helt ødelagt i et par år etter det, fikk en alvorlig kjærlighetssorg. I dag ser jeg alt veldig mye klarere, og klarer ikke forstå hvordan jeg kunne legge så mye energi i et guttebarn som ham. 

Fant forøvrig ut like etter at han gjorde det slutt at mistanken jeg hadde hatt en stund var korrekt - han hadde begynt å flørte med en annen jente, og hadde truffet henne flere ganger før han gjorde det slutt med meg. Han dumpet henne ut av det blå også. 

Anonymkode: 4ac91...954

AnonymBruker
Skrevet

Det er en spesifikk situasjon jeg kommer på.  I hans øyne var det helt greit å bruke alle ferieukene sine på å reise på guttetur. Når jeg i ettertid sa at jeg ville ta ut ferie i en bestemt måned var det helt feil og egoistisk av meg, siden da hadde ikke han langfri… 

Anonymkode: 25897...a4f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han bæsja på seg i fylla i dobbeltsenga vår mens vi begge lå der og sov. Da jeg sa "jeg kan ikke sove i dette, vi må skifte sengetøy" ble han illsint, kalte meg en jævla bitch som "alltid skulle kritisere og ikke engang elsket ham".

Han tisset også alltid i klesskapet når han var full.

Og hadde et alkoholproblem… og kokainproblem, som han skjulte. Og var alltid sint.

Han hadde ny dame en uke etter bruddet og de var gift etter et år.

De røde flaggene jeg burde sett var at han var en veldig aggressiv sjåfør og ble sint på andre bilister også drakk han ganske mye. Det var ting jeg trodde kunne bli bedre, men det ble bare verre.

Anonymkode: 5caac...2bd

Skrevet

Jeg er venner med alle mine. Det var ulike grunner, men mest modne fra hverandre som førte til brudd. Vært heldig.

AnonymBruker
Skrevet

Min eks: 

Mann ca 40 år.

Han kan virke søt og sjarmerende, men har et tidvis intenst, svart blikk. Han ser rett gjennom deg med et predatorisk blikk, men bare av og til.

Du føler på hele stemningen at her må man trø litt forsiktig rundt denne personen

Når han forsto at jeg hadde problemer med angst, var han veldig rask med å foreslå piller, med et smil rundt munnen.

Han kikket på andre kvinner når vi var ute sammen. Til og med en ung servitør på kanskje 18-19 år.

Han snakket bare om seg selv. 

Han hadde ingen langvarige forhold bak seg som 40-åring

Han sa han var upopulær på jobb

Han freste til en dame på gata som bare spurte om retningen til ett eller annet sted.

Anonymkode: af5b2...6d6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fortell meg om eksen din som du så for seint var toxic eller som du ikke så før etter forholdet. 
Jeg vil høre om opplevelser der det ikke var så tydelig, ikke fysisk vold og slikt, men mer sånn kontroll på for eksempel snap map, aktiv status på sosiale medier og slikt. 

Kan starte smått med meg: Det var mye jeg ikke fikk gjøre, men som var helt greit at eksen min gjorde. Som for eksempel feste, henge med venner (ekstra forklaring:  når jeg hang med mine venninner så ble han sur fordi jeg ikke hadde tid til han). 

Fortell meg om din eks!

Anonymkode: b8eee...1f3

Skal gjøre det om du klare å skrive norsk. 

Anonymkode: 0b0e0...2d1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Min eks: 

Mann ca 40 år.

Han kan virke søt og sjarmerende, men har et tidvis intenst, svart blikk. Han ser rett gjennom deg med et predatorisk blikk, men bare av og til.

Du føler på hele stemningen at her må man trø litt forsiktig rundt denne personen

Når han forsto at jeg hadde problemer med angst, var han veldig rask med å foreslå piller, med et smil rundt munnen.

Han kikket på andre kvinner når vi var ute sammen. Til og med en ung servitør på kanskje 18-19 år.

Han snakket bare om seg selv. 

Han hadde ingen langvarige forhold bak seg som 40-åring

Han sa han var upopulær på jobb

Han freste til en dame på gata som bare spurte om retningen til ett eller annet sted.

Anonymkode: af5b2...6d6

Skummelt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...