AnonymBruker Skrevet 29. januar #21 Skrevet 29. januar Jeg vet ikke om jeg overtenker dette, men interessant å høre andre sine erfaringer. Anonymkode: cdab1...ea1
Strigiformes Skrevet 30. januar #22 Skrevet 30. januar Intimsonen er min sårbarhet. Den viser jeg så lite jeg kan. Jeg kan ofte virke fjern og distansert i de øyeblikkene. Tiltrekning gjør meg leken. Det er det absolutt beste for meg. Da stråler jeg og har det gøy.
AnonymBruker Skrevet 1. februar #23 Skrevet 1. februar Strigiformes skrev (På 30.1.2026 den 17.12): Intimsonen er min sårbarhet. Den viser jeg så lite jeg kan. Jeg kan ofte virke fjern og distansert i de øyeblikkene. Tiltrekning gjør meg leken. Det er det absolutt beste for meg. Da stråler jeg og har det gøy. Hvordan blir du da når du er nær den du tiltrekkes av? Slipper du denne personen nærmere? Anonymkode: cdab1...ea1
Strigiformes Skrevet 1. februar #24 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan blir du da når du er nær den du tiltrekkes av? Slipper du denne personen nærmere? Anonymkode: cdab1...ea1 Det kommer veldig an på kjenner jeg. Jeg har ingen fasit på det. Som regel er jeg på vakt i starten. Observerer. Det er situasjons avhengig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå