AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:56 #1 Skrevet tirsdag kl. 22:56 I jobbmøter har jeg flere ganger tatt meg i å sitte veldig nær, side om side, med en mannlig kollega. Ca 25-30 cm ansikt til ansikt når vi snur oss mot hverandre. Ganske grenseoverskridende ifht min intimsone, men opplever det ikke ubehagelig. Har tatt meg selv i å smugkikke - og har i sideblikket enset at han gjør det samme. Jeg har vel innsett at jeg er betatt av han, og lurer på om det er gjensidig. Lurer på om man kan avsløre tiltrekning ved å se på avstanden man holder til noen? Anonymkode: cdab1...ea1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 23:03 #2 Skrevet tirsdag kl. 23:03 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Lurer på om man kan avsløre tiltrekning ved å se på avstanden man holder til noen? Anonymkode: cdab1...ea1 Nei. Nå ser du ting du vil se. Du får spørre han. Anonymkode: af04e...265
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 23:08 #3 Skrevet tirsdag kl. 23:08 Bare lurte om noen vet eller har opplevd lignende. Har ingen planer om å spørre han, nei. Jeg skal uansett ikke prøve meg på han. Anonymkode: cdab1...ea1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 23:12 #4 Skrevet tirsdag kl. 23:12 Nei, jeg tror ikke du skal gå utifra at han er interessert i deg på bakgrunn av at dere sitter nært i møter. Og jeg tviler sterkt på at dere sitter så nært at ansiktene er 25 cm unna hverandre. Vet du hvor lite det er? Da må du jo sitte oppå mannen. Anonymkode: 45699...b65 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 23:20 #5 Skrevet tirsdag kl. 23:20 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, jeg tror ikke du skal gå utifra at han er interessert i deg på bakgrunn av at dere sitter nært i møter. Og jeg tviler sterkt på at dere sitter så nært at ansiktene er 25 cm unna hverandre. Vet du hvor lite det er? Da må du jo sitte oppå mannen. Anonymkode: 45699...b65 Vet hvor mye 25 cm er ja, 30 cm også. Vi sitter skulder til skulder.... Har bare merket meg at dette har skjedd flere ganger. Anonymkode: cdab1...ea1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 23:21 #6 Skrevet tirsdag kl. 23:21 Forhold med kollega er ikke alltid lett å balansere. Å sitte nært i møter er ingen grunn til å tenke tiltrekning. Dersom det ikke er følelser fra hans side kan dette ødelegge jobbrelasjonen. Anonymkode: ac6f5...563
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 23:35 #7 Skrevet tirsdag kl. 23:35 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Forhold med kollega er ikke alltid lett å balansere. Å sitte nært i møter er ingen grunn til å tenke tiltrekning. Dersom det ikke er følelser fra hans side kan dette ødelegge jobbrelasjonen. Anonymkode: ac6f5...563 Det er ikke snakk om forhold. Anonymkode: cdab1...ea1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 23:36 #8 Skrevet tirsdag kl. 23:36 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke snakk om forhold. Anonymkode: cdab1...ea1 Bra, ikke lurt å fortelle noe Anonymkode: ac6f5...563
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 23:47 #9 Skrevet tirsdag kl. 23:47 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): I jobbmøter har jeg flere ganger tatt meg i å sitte veldig nær, side om side, med en mannlig kollega. Ca 25-30 cm ansikt til ansikt når vi snur oss mot hverandre. Ganske grenseoverskridende ifht min intimsone, men opplever det ikke ubehagelig. Har tatt meg selv i å smugkikke - og har i sideblikket enset at han gjør det samme. Jeg har vel innsett at jeg er betatt av han, og lurer på om det er gjensidig. Lurer på om man kan avsløre tiltrekning ved å se på avstanden man holder til noen? Anonymkode: cdab1...ea1 Nei,det kan du ikke. Mange ting som spiller inn. Kjenner også en fyr som ikke skjønner intimsoner. Anonymkode: e4d05...fe6
AnonymBruker Skrevet i går, 00:05 #10 Skrevet i går, 00:05 Noen er jo sånn også. Men det normale er jo å føle ubehag når noen kommer for nære. Synes det er rart at jeg ikke kjenner sånt ubehag - og muligens ikke han heller...? Anonymkode: cdab1...ea1
AnonymBruker Skrevet i går, 00:09 #11 Skrevet i går, 00:09 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen er jo sånn også. Men det normale er jo å føle ubehag når noen kommer for nære. Synes det er rart at jeg ikke kjenner sånt ubehag - og muligens ikke han heller...? Anonymkode: cdab1...ea1 Det er ikke rart. Mulig du er ung, men kollegaer du er trygg på er det normalt å kunne jobbe tett på. Anonymkode: ac6f5...563
AnonymBruker Skrevet i går, 00:21 #12 Skrevet i går, 00:21 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er ikke rart. Mulig du er ung, men kollegaer du er trygg på er det normalt å kunne jobbe tett på. Anonymkode: ac6f5...563 Er ikke spesielt ung, har jobbet en del år uten å ha opplevd dette før. Det er derfor jeg lurer på hvilke erfaringer andre ev har. Anonymkode: cdab1...ea1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:31 #13 Skrevet i går, 09:31 Først må du finne ut hva denne intimsonen består seg av. Er denne noe du har definert selv basert på logiske slutninger og erfaringer? Eller er denne noe som definerte seg selv, uten at du har hatt noen påvirkning på den? Anonymkode: aec00...b46
AnonymBruker Skrevet i går, 09:38 #14 Skrevet i går, 09:38 Setter du deg nært han? Hva om han er en people presser som aksepterer sin skjebne? kan være, kan være tilfeldig. Kanskje se etter mer? Anonymkode: ff252...6ed
AnonymBruker Skrevet i går, 09:38 #15 Skrevet i går, 09:38 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Setter du deg nært han? Hva om han er en people presser som aksepterer sin skjebne? kan være, kan være tilfeldig. Kanskje se etter mer? Anonymkode: ff252...6ed Pleaser Anonymkode: ff252...6ed
AnonymBruker Skrevet i går, 11:04 #16 Skrevet i går, 11:04 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er ikke spesielt ung, har jobbet en del år uten å ha opplevd dette før. Det er derfor jeg lurer på hvilke erfaringer andre ev har. Anonymkode: cdab1...ea1 Mannen min er en naturlig persom som ikke tenker intimsoner. Han kan legge en lett hånd på deg eller smile til deg, uten å mene annet enn å være trivelig., Han ville nok stussa om noen la noe mer i det, men han har og svært mye respekt for kvinner. Anonymkode: ac6f5...563
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå