AnonymBruker Skrevet 27. januar #1 Skrevet 27. januar Har kontakt med eksen og vurderer å fortelle ham at jeg faket de fleste orgasmene. Etter det han gjorde mot meg fortjener han å føle på karma. Han hadde et forhold med meg etter et langvarig forhold og dumpet meg på en grusom måte - var jeg bare en rebound? Han tror at jeg kommer fort vaginalt - fordi alt sitter i hodet! For å ikke bli seksuelt frustrert, ba jeg ham om å massere hele brystet og litt på siden av klitoris i stedet for erogene soner som brystvortene og klitoris direkte. Ønsker å gi egoet hans en knekk. Fortelle han sannheten - at det var fake? Anonymkode: cf286...034
AnonymBruker Skrevet 27. januar #2 Skrevet 27. januar Du vil virke bitter, og å fake er patetisk fordi den eneste det går utover er deg selv. Kanskje du skal gå videre med livet og jobbe med deg selv? Anonymkode: f2ef4...a0f 10 13
Crazydoglady Skrevet 27. januar #3 Skrevet 27. januar (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har kontakt med eksen og vurderer å fortelle ham at jeg faket de fleste orgasmene. Etter det han gjorde mot meg fortjener han å føle på karma. Han hadde et forhold med meg etter et langvarig forhold og dumpet meg på en grusom måte - var jeg bare en rebound? Han tror at jeg kommer fort vaginalt - fordi alt sitter i hodet! For å ikke bli seksuelt frustrert, ba jeg ham om å massere hele brystet og litt på siden av klitoris i stedet for erogene soner som brystvortene og klitoris direkte. Ønsker å gi egoet hans en knekk. Fortelle han sannheten - at det var fake? Anonymkode: cf286...034 For sent å si det nå, kommer nok bare til å tro at du sier det nettopp for å såre, ikke fordi det er sant. Kutt han ut av livet ditt å gå videre Endret 27. januar av Crazydoglady 6 1
Fighter83 Skrevet 27. januar #4 Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har kontakt med eksen og vurderer å fortelle ham at jeg faket de fleste orgasmene. Etter det han gjorde mot meg fortjener han å føle på karma. Han hadde et forhold med meg etter et langvarig forhold og dumpet meg på en grusom måte - var jeg bare en rebound? Han tror at jeg kommer fort vaginalt - fordi alt sitter i hodet! For å ikke bli seksuelt frustrert, ba jeg ham om å massere hele brystet og litt på siden av klitoris i stedet for erogene soner som brystvortene og klitoris direkte. Ønsker å gi egoet hans en knekk. Fortelle han sannheten - at det var fake? Anonymkode: cf286...034 Helt bortkastet. Kom deg videre og drit i han. 5 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar #5 Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har kontakt med eksen og vurderer å fortelle ham at jeg faket de fleste orgasmene. Etter det han gjorde mot meg fortjener han å føle på karma. Han hadde et forhold med meg etter et langvarig forhold og dumpet meg på en grusom måte - var jeg bare en rebound? Han tror at jeg kommer fort vaginalt - fordi alt sitter i hodet! For å ikke bli seksuelt frustrert, ba jeg ham om å massere hele brystet og litt på siden av klitoris i stedet for erogene soner som brystvortene og klitoris direkte. Ønsker å gi egoet hans en knekk. Fortelle han sannheten - at det var fake? Anonymkode: cf286...034 Patetisk og hevngjerrig altså. Å fortelle om fakingen sier noe om din evne til å kommunisere hva som er godt for deg. Jeg gjetter på at han merket at det bare var fake med deg og ikke orket å fortsette i forholdet. Anonymkode: c18e1...79f 3 5
AnonymBruker Skrevet 27. januar #6 Skrevet 27. januar Hvorfor har du fremdeles kontakt med eksen om han dumpet deg på en grusom måte og du er bitter? Å fortelle han at du faket er bare smålig. Gå videre i livet. Anonymkode: 03849...46b 9
AnonymBruker Skrevet 27. januar #8 Skrevet 27. januar Nei, det kommer ingenting godt ut av dette. Det beste du kan gjøre er å gå videre med hodet hevet. Anonymkode: 68134...bc0 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar #9 Skrevet 27. januar Nei, det beste du kan gjøre er å la han tro han er i stand til å tilfredsstille noen. Han blir nok fortalt det på et fremtidig tidspunkt. Anonymkode: aa00a...605
AnonymBruker Skrevet 27. januar #10 Skrevet 27. januar Tviler på at han bryr seg. Du må vokse opp og komme deg videre. Anonymkode: c144e...140 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar #11 Skrevet 28. januar Det å fake er faktisk et ordentlig bevis på hvor dårlig du er i sengen, Ts, ikke eksen din, men deg. Han kommer ikke til å bry seg. La det ligge. Anonymkode: 125de...68e 2 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar #13 Skrevet 28. januar Og hvordan vil du takle svaret fra han når du forteller det. Han: det var jeg jo rimelig klar over, og det var vel en av grunnene til at jeg ikke orket mer. Ønsker deg lykke til videre, og mitt råd er at du ikke faker orgasme om du skulle komme inn i et forhold igjen. Jeg sitter også og lurer på hva andre ting som ble faket i vårt forhold. Jeg søker nå et forhold hvor sex ikke er basert på at vedkommende ønsker å lure meg, men vil spille med åpne kort slik at vi kan utvikle et genuint seksualiv til glede for begge parter. Anonymkode: 2c523...040 1 2
grillkylling Skrevet 28. januar #14 Skrevet 28. januar (endret) Skjønner at du har lyst å såre han eller si In your face liksom. Men det vil aldri komme noe godt ut av det. Det høres mye bedre ut i hodet ditt enn det vil gjøre dersom du sier det høyt. Enkelte ting er det greit å holde for seg selv. Endret 28. januar av grillkylling 1
Bamseklemmer Skrevet 28. januar #15 Skrevet 28. januar (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har kontakt med eksen og vurderer å fortelle ham at jeg faket de fleste orgasmene. Etter det han gjorde mot meg fortjener han å føle på karma. Han hadde et forhold med meg etter et langvarig forhold og dumpet meg på en grusom måte - var jeg bare en rebound? Han tror at jeg kommer fort vaginalt - fordi alt sitter i hodet! For å ikke bli seksuelt frustrert, ba jeg ham om å massere hele brystet og litt på siden av klitoris i stedet for erogene soner som brystvortene og klitoris direkte. Ønsker å gi egoet hans en knekk. Fortelle han sannheten - at det var fake? Anonymkode: cf286...034 "Orgasmeloven" er en fin ting å ha med seg i hodet før man skal ha sex👏😘 Kort forklart: Orgasmer er fastlåst av positive ting, som gjør at orgasmen er biologisk, mental og fysisk mulig. I parforhold er denne loven viktig, for vi må kommuniserer og samarbeider godt. Det oppleves som positivt.. Orgasmen er også hjernestyrt, så den trenges å fylles med positivitet. Så det å få noen til å gruble, tenke eller å oppleve negative ting i sexen: Det er den største orgasme tyven som finnes, fordi det påvirkes negativt til orgasme-eieren. Så "Orgasmeloven" tar ikke feil.. mennesker tar feil, pga manglende kunnskap om orgasmen og negative holdninger. Alt sitter ikke i hodet ditt.. bare litt.. Ikke tenk så mye på dette, det forklarer bare at orgasmen er hjernestyrt. Altså.. det er mentale ting du reagerer på og av egen innstilling. Du viste samarbeidsvilje, for du forklarer hva du vil og hvordan👏 Men det hjalp jo lite, når han ikke samarbeidet og fikk deg til å gruble🫡 Vet ikke om det hjelper å komme i ettertid å klage, på som en som er såå vranglærd. Tror derfor det er mye bedre for deg å finne deg en.. som skjønner hvor viktig "Orgasmeloven" er, for samlivet, sexlivet i fremtiden din👏 Endret 28. januar av Bamseklemmer Skriveleif..
Cam03 Skrevet 28. januar #16 Skrevet 28. januar (endret) Selv om han såret deg, så vil du ikke få det noe bedre om du forteller ham dette. Det beste er å kutte all kontakt med ham og gå videre. Ikke tenk på ham, men på hva du trenger i livet ditt for å ha det bra og så fokuserer du på det. Endret 28. januar av Cam03 1
Strigiformes Skrevet 31. januar #18 Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (På 27.1.2026 den 23.46): Har kontakt med eksen og vurderer å fortelle ham at jeg faket de fleste orgasmene. Etter det han gjorde mot meg fortjener han å føle på karma. Han hadde et forhold med meg etter et langvarig forhold og dumpet meg på en grusom måte - var jeg bare en rebound? Han tror at jeg kommer fort vaginalt - fordi alt sitter i hodet! For å ikke bli seksuelt frustrert, ba jeg ham om å massere hele brystet og litt på siden av klitoris i stedet for erogene soner som brystvortene og klitoris direkte. Ønsker å gi egoet hans en knekk. Fortelle han sannheten - at det var fake? Anonymkode: cf286...034 Tror du heller skal spørre deg om grunnen til at du faker... 1
TheLegendBellaGoth Skrevet 31. januar #19 Skrevet 31. januar La det ligge, du vil bare virke bitter ovenfor han, noe som han mest sannsynlig bare vil le av
Bassen Skrevet 31. januar #20 Skrevet 31. januar Min eks fra mange år tilbake gjorde dette mot meg, og fortalte meg at en hun var utro med hadde gitt henne tidenes orgasmer. Jeg var ung og visste ikke hvordan kvinnekroppen skulle behandles. Jeg ble lei meg i kort tid, men lærte meg at det er lurt å kommunisere om hva som funker for den enkelte person. Og det har gitt meg mye kred hos andre damer. Så tusen takk til henne som hjalp meg med å oppklare den saken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå