AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:44 #1 Skrevet tirsdag kl. 21:44 Dere som lagrer mest fett på rumpe og lår, hvor kjøper dere bukser? Har bare en bukse som passer og tenger desperat fler, men finner aldri noen som passer. Anonymkode: 02836...7e6
mamanodrama Skrevet tirsdag kl. 21:50 #2 Skrevet tirsdag kl. 21:50 Hvorfor passer de ikke? Hva slags bukser? Jeg er veldig pæreformet og har ikke disse problemene. Så klart har jeg for lengst innsett at jeans uten stretch aldri kommer til å fungere for meg. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 04:53 #3 Skrevet i går, 04:53 En venninne av meg kjøper bukser som passer over rumpa, og så syr hun den inn i livet. Man kan også levere inn til skredder. Ellers er skjørt med a-line en enkel løsning. Anonymkode: 0b996...1a6 1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:05 #4 Skrevet i går, 05:05 For meg er flere av buksene fra Five Unit fine, de med litt klassisk snitt. Og generelt er det penest med litt vidde, aldri slimfit. Til uformelt bruk liker jeg «pull on»-buksene fra Kappahl, de er vide og ankelkorte, superfine med strikkegenser og kraftig skotøy nå, og bar ern skjorte til på sommeren. Har dem i alle farger. Anonymkode: 59f34...1b5 1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:28 #5 Skrevet i går, 05:28 Veldig glad i jeans fra Denim Destination. Og også buksene til Ninepine. Disse to merkene er helt geniale! Anonymkode: 12074...ee1 1
Roci Skrevet i går, 07:39 #6 Skrevet i går, 07:39 Helt enig med @mamanodrama at stretch er viktig. Mange high-waist bukser og jeans har også et snitt som passer bra til en pæreformet figur. Jeansmodellen Chinch Baggy fra Levi's er riktignok uten stretch, men har regulerbar midje. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå