AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:46 #1 Skrevet tirsdag kl. 20:46 Kjøpt en dobbeldyne på IKEA idag, den var enorm tung og ubehagelig å håndtere.. den lå i en slags kompakt plastikk som er umulig å åpne uten at plastikken blir ødelagt. dyna er selvsagt ubrukt. får jeg returnert den? Anonymkode: 5b306...faf
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:54 #2 Skrevet tirsdag kl. 20:54 Ja, om du har kvittering. Anonymkode: 69e8c...d2c
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:32 #3 Skrevet tirsdag kl. 22:32 Om du har kvitteringen og emballasjen er ubrutt: ja. Anonymkode: 1d9ba...9bb
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:59 #4 Skrevet tirsdag kl. 22:59 Å bytte en åpnet dyne hadde jeg ikke kommet på en gang. Anonymkode: b1a89...663 2 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:21 #5 Skrevet onsdag kl. 07:21 Hvorfor sjekker du ikke bare på IKEAs hjemmeside? Anonymkode: d84b7...e6a 2
Million Skrevet onsdag kl. 07:26 #6 Skrevet onsdag kl. 07:26 Ikea har veldig rause retur- og bytterutiner, så jeg kan faktisk tenke meg at de bytter denne dynen også, når du har en klage på den. Eks-mannen min tok med seg 3 sofaputer (sånne pynteputer) han hadde hatt stående i sofaen i et par år, tilbake til Ikea og ba om å få bytte dem. Ingen kvittering eller noe. To år gamle puter han bare var lei av. Ja visst, de tok dem i mot og han kunne bytte dem i noen nye puter. Ikke noe problem! 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:33 #7 Skrevet onsdag kl. 07:33 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Om du har kvitteringen og emballasjen er ubrutt: ja. Anonymkode: 1d9ba...9bb Dette er en regel som gjelds hos de aller aller fleste kjeder, men ikke IKEA. På IKEA trenger du ikke ha emballasjen engang. De setter pris på hvis varen er i emballasjen, men mangler den selges den uten på Billigkroken. Du kan til og med returnere møbler du har satt sammen. Anonymkode: 7ced1...843 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:48 #8 Skrevet onsdag kl. 11:48 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette er en regel som gjelds hos de aller aller fleste kjeder, men ikke IKEA. På IKEA trenger du ikke ha emballasjen engang. De setter pris på hvis varen er i emballasjen, men mangler den selges den uten på Billigkroken. Du kan til og med returnere møbler du har satt sammen. Anonymkode: 7ced1...843 Jeg håper det går Anonymkode: 5b306...faf
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:15 #9 Skrevet onsdag kl. 19:15 Million skrev (11 timer siden): Ikea har veldig rause retur- og bytterutiner, så jeg kan faktisk tenke meg at de bytter denne dynen også, når du har en klage på den. Eks-mannen min tok med seg 3 sofaputer (sånne pynteputer) han hadde hatt stående i sofaen i et par år, tilbake til Ikea og ba om å få bytte dem. Ingen kvittering eller noe. To år gamle puter han bare var lei av. Ja visst, de tok dem i mot og han kunne bytte dem i noen nye puter. Ikke noe problem! Du hadde rett, null problem å bytte. Tok 2 min uten diskusjoner. Hyggelig dame i returkassen Anonymkode: 5b306...faf 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:51 #10 Skrevet onsdag kl. 21:51 Million skrev (14 timer siden): Ikea har veldig rause retur- og bytterutiner, så jeg kan faktisk tenke meg at de bytter denne dynen også, når du har en klage på den. Eks-mannen min tok med seg 3 sofaputer (sånne pynteputer) han hadde hatt stående i sofaen i et par år, tilbake til Ikea og ba om å få bytte dem. Ingen kvittering eller noe. To år gamle puter han bare var lei av. Ja visst, de tok dem i mot og han kunne bytte dem i noen nye puter. Ikke noe problem! Jøss, så frekt gjort av ham. Anonymkode: ed79c...2b4 2
Million Skrevet i går, 05:38 #11 Skrevet i går, 05:38 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jøss, så frekt gjort av ham. Anonymkode: ed79c...2b4 Han er den typen, ja 😆
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå