Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjøpt en dobbeldyne på IKEA idag, den var enorm tung og ubehagelig å håndtere.. 

den lå i en slags kompakt plastikk som er umulig å åpne uten at plastikken blir ødelagt. 
dyna er selvsagt ubrukt. 
får jeg returnert den? 

Anonymkode: 5b306...faf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, om du har kvittering.

Anonymkode: 69e8c...d2c

Skrevet

Om du har kvitteringen og emballasjen er ubrutt: ja.

Anonymkode: 1d9ba...9bb

Skrevet

Å bytte en åpnet dyne hadde jeg ikke kommet på en gang.

Anonymkode: b1a89...663

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvorfor sjekker du ikke bare på IKEAs hjemmeside?

Anonymkode: d84b7...e6a

• Nyttig 2
Skrevet

Ikea har veldig rause retur- og bytterutiner, så jeg kan faktisk tenke meg at de bytter denne dynen også, når du har en klage på den. 

Eks-mannen min tok med seg 3 sofaputer (sånne pynteputer) han hadde hatt stående i sofaen i et par år, tilbake til Ikea og ba om å få bytte dem. Ingen kvittering eller noe. To år gamle puter han bare var lei av. Ja visst, de tok dem i mot og han kunne bytte dem i noen nye puter. Ikke noe problem!

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Om du har kvitteringen og emballasjen er ubrutt: ja.

Anonymkode: 1d9ba...9bb

Dette er en regel som gjelds hos de aller aller fleste kjeder, men ikke IKEA. På IKEA trenger du ikke ha emballasjen engang. De setter pris på hvis varen er i emballasjen, men mangler den selges den uten på Billigkroken. Du kan til og med returnere møbler du har satt sammen.

Anonymkode: 7ced1...843

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette er en regel som gjelds hos de aller aller fleste kjeder, men ikke IKEA. På IKEA trenger du ikke ha emballasjen engang. De setter pris på hvis varen er i emballasjen, men mangler den selges den uten på Billigkroken. Du kan til og med returnere møbler du har satt sammen.

Anonymkode: 7ced1...843

Jeg håper det går

Skrevet
Million skrev (11 timer siden):

Ikea har veldig rause retur- og bytterutiner, så jeg kan faktisk tenke meg at de bytter denne dynen også, når du har en klage på den. 

Eks-mannen min tok med seg 3 sofaputer (sånne pynteputer) han hadde hatt stående i sofaen i et par år, tilbake til Ikea og ba om å få bytte dem. Ingen kvittering eller noe. To år gamle puter han bare var lei av. Ja visst, de tok dem i mot og han kunne bytte dem i noen nye puter. Ikke noe problem!

Du hadde rett, null problem å bytte. Tok 2 min uten diskusjoner. Hyggelig dame i returkassen :)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Million skrev (14 timer siden):

Jøss, så frekt gjort av ham.

Anonymkode: ed79c...2b4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jøss, så frekt gjort av ham.

Anonymkode: ed79c...2b4

Han er den typen, ja 😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...