Gå til innhold

Tyveri bruktbutikk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde leid meg butikkplass i en av byens bruktbutikker og skulle hente usolgte klær i dag, som var pakket ned for meg. Oppleget er ikke stativ/stand som mange andre plasser. Man leverer klær også henger de det rundt omkring som i en «vanlig» butikk.  Oppdaget at en ganske dyr jakke manglet blant tingene mine som ikke var solgt. 

Denne butikken drives av 1 person og ingen flere. Det henger ganske mange dyre plagg utenfor butikken som hvem som helst kan røske med seg. Hjelper ikke med alarm på klærne når man er ute, og ikke skal inn å betale for seg. Ved booking av plass så opplyser alle slike butikker om at butikken ikke er ansvarlig for tyverier. Er det ikke litt respektløst ovenfor eier av klærne/selger å la jakker til tusenvis av kroner stå ute i gågata, spesielt når man er alene på jobb og skal ha styr på alt.Dumme meg antok på forhånd at klærne skulle være inne slik de pleier å være andre steder, da jeg ikke hadde besøkt butikken tidligere. 

Sitter nå og angrer på hele opplegget. Mye jobb med vasking, stryking, prising, sette på alarmer, kjøre/hente. Ikke mye penger å hente når man legger sammen alt, pluss tyveri. Noen som vil dele sine erfaringer med å selge klærne sine via disse konseptene? Vet ikke om jeg kommer til å forsøke meg på  slikt igjen. 

Anonymkode: 9b213...711

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har solgt mye på denne måten, mistet en ig annen ting, men så lite at det fremdeles er verdt risikoen. Jeg legger ingenting ut til salgs som jeg er redd for at skal tas. Alt jeg legger ut er ting jeg ellers hadde lagt i kles-container.

Anonymkode: 0b0f5...def

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...