AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:20 #1 Skrevet tirsdag kl. 17:20 For en uke siden så hadde jeg samleie , og den helga som var nå skulle jeg hatt EL.. Di 3 siste dagene har det vært mer hvit utflod og litt blankt enn EL slim..så det jeg lurer på er kan jeg ha hatt EL tidligere enn antatt? Om noen har opplevd det samme hvordan var deres utflod? Siste mens var 16 januar... Anonymkode: e6668...fd5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:43 #2 Skrevet tirsdag kl. 17:43 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): For en uke siden så hadde jeg samleie , og den helga som var nå skulle jeg hatt EL.. Di 3 siste dagene har det vært mer hvit utflod og litt blankt enn EL slim..så det jeg lurer på er kan jeg ha hatt EL tidligere enn antatt? Om noen har opplevd det samme hvordan var deres utflod? Siste mens var 16 januar... Anonymkode: e6668...fd5 Lurt å teste etter eggløsning. Vil heller tro at el ikke har vært enda siden du ikke har opplevd el slim. Anonymkode: ac228...ddb
kari H Skrevet tirsdag kl. 17:55 #3 Skrevet tirsdag kl. 17:55 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Lurt å teste etter eggløsning. Vil heller tro at el ikke har vært enda siden du ikke har opplevd el slim. Anonymkode: ac228...ddb Vell har nokk hatt den tidligere, fått hvit utflod og det var vist ett tegn på at EL har vært..er ikke sånnat jeg sjekker trusa hver gang jeg tørker hehe Endret tirsdag kl. 17:56 av kari H Skrev feil
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:59 #4 Skrevet tirsdag kl. 17:59 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Lurt å teste etter eggløsning. Vil heller tro at el ikke har vært enda siden du ikke har opplevd el slim. Anonymkode: ac228...ddb Btw er på ferie så ikke mye EL tester her Anonymkode: e6668...fd5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:01 #5 Skrevet tirsdag kl. 18:01 kari H skrev (5 minutter siden): Vell har nokk hatt den tidligere, fått hvit utflod og det var vist ett tegn på at EL har vært..er ikke sånnat jeg sjekker trusa hver gang jeg tørker hehe Ok, i såfall har du jo isåfall hatt el. Ikke noe å gjøre med det. Når jeg var prøver sjekker jeg trusa/papiret hver gang jeg gikk på do Anonymkode: ac228...ddb
Sniff76 Skrevet tirsdag kl. 18:03 #6 Skrevet tirsdag kl. 18:03 Hvis du fikk mensen for 10 dager siden, høres det veldig tidlig ut å ha hatt eggløsning allerede? 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:03 #7 Skrevet tirsdag kl. 18:03 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, i såfall har du jo isåfall hatt el. Ikke noe å gjøre med det. Når jeg var prøver sjekker jeg trusa/papiret hver gang jeg gikk på do Anonymkode: ac228...ddb Ja men ikke til vane og gjøre det hehe Hatt mye samleie rett etter mens og noen dager før EL egentlig skulle vært..så mulig det klaffa alikevell..får teste om 2 uker ca... Anonymkode: e6668...fd5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:05 #8 Skrevet tirsdag kl. 18:05 Sniff76 skrev (1 minutt siden): Hvis du fikk mensen for 10 dager siden, høres det veldig tidlig ut å ha hatt eggløsning allerede? 17 dager siden mens nå så jo jeg har hatt EL Anonymkode: e6668...fd5
mommyaka Skrevet tirsdag kl. 18:08 #9 Skrevet tirsdag kl. 18:08 Har du stabil syklus? Husk at slim/ utflod ikke er beste måten p gå for å se om du har eggløsning. Går du etter app?
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:11 #10 Skrevet tirsdag kl. 18:11 mommyaka skrev (1 minutt siden): Har du stabil syklus? Husk at slim/ utflod ikke er beste måten p gå for å se om du har eggløsning. Går du etter app? Ja, gått etter app ish ved siste preggo også..men kan jo variere fra måned til måned Anonymkode: e6668...fd5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:14 #11 Skrevet tirsdag kl. 18:14 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, gått etter app ish ved siste preggo også..men kan jo variere fra måned til måned Anonymkode: e6668...fd5 Mye murringer i di siste dagene, som mens murringer.... Anonymkode: e6668...fd5
Sniff76 Skrevet tirsdag kl. 18:16 #12 Skrevet tirsdag kl. 18:16 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): 17 dager siden mens nå så jo jeg har hatt EL Anonymkode: e6668...fd5 Du skrev 16. januar, men var det siste mensdagen du mente da kanskje? Hvis det er 17 dager siden, kan du hatt det alt, ellers er det på vei nå som du har murringer. Jeg pleier å ha vondt en dag noen dager før eggløsning, og ofte vondt igjen på selve eggløsningdagen.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:20 #13 Skrevet tirsdag kl. 18:20 Sniff76 skrev (Akkurat nå): Du skrev 16. januar, men var det siste mensdagen du mente da kanskje? Hvis det er 17 dager siden, kan du hatt det alt, ellers er det på vei nå som du har murringer. Jeg pleier å ha vondt en dag noen dager før eggløsning, og ofte vondt igjen på selve eggløsningdagen. Var siste mensdag jeg mente ja, og disse murringene har jeg hatt i 5 dager nå Anonymkode: e6668...fd5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:43 #14 Skrevet tirsdag kl. 18:43 Sniff76 skrev (26 minutter siden): Du skrev 16. januar, men var det siste mensdagen du mente da kanskje? Hvis det er 17 dager siden, kan du hatt det alt, ellers er det på vei nå som du har murringer. Jeg pleier å ha vondt en dag noen dager før eggløsning, og ofte vondt igjen på selve eggløsningdagen. Altså 17 dager siden første dag i siste mens, så stemmer at min EL skulle vært denne helga..og jeg skal ha nrste mens ish 9 februar Anonymkode: e6668...fd5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå