Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver dag de siste ti årene har jeg holdt drømmen om et barn til varm. Dessverre var ikke min eksmann interessert. Nå er jeg i et annet forhold på tredje året, vi har til sammen tre gutter, yngste er 8 (bonusbarn) og vi flyttet sammen i fjor sommer. Det går over all forventning.

Jeg har så innmari lyst på en attpåklatt, men er nå 40 år og det må altså bli prøverør. Mannen er nøytral. Vi har god økonomi, stort hus og mye overskudd. Spreke  og med god fysisk og psykisk helse og med stort nettverk til å hjelpe til. Guttene er 50% hos sin far/mor. Leser så mye for og imot her inne men klarer ikke legge vekk ønsket. Håper på noen innspill…

Anonymkode: 62f6f...f61

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At mannen er nøytral i denne saken synes jeg er urovekkende.

Anonymkode: 753c2...4ef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har to fra før og han har én (bonussønnen på 8 som du nevner), eller er det motsatt? 

Jeg er selv 40 og har en sønn på snart 11 år. Om jeg hadde fått ny partner som også hadde barn fra før, så ville jeg ikke tenkt det var naturlig å " lage et kjærlighetsbarn", nei.

Ville kun vurdert det om jeg ble sammen med en barnløs mann som hadde sterkt ønske om egne unger. Og selv da ville jeg tenkt meg nøye om, med tanke på alderen min og ikke minst aldersforskjellen mellom ny baby og sønnen jeg allerede har..

Anonymkode: 908c4...e1c

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hver dag de siste ti årene har jeg holdt drømmen om et barn til varm. Dessverre var ikke min eksmann interessert. Nå er jeg i et annet forhold på tredje året, vi har til sammen tre gutter, yngste er 8 (bonusbarn) og vi flyttet sammen i fjor sommer. Det går over all forventning.

Jeg har så innmari lyst på en attpåklatt, men er nå 40 år og det må altså bli prøverør. Mannen er nøytral. Vi har god økonomi, stort hus og mye overskudd. Spreke  og med god fysisk og psykisk helse og med stort nettverk til å hjelpe til. Guttene er 50% hos sin far/mor. Leser så mye for og imot her inne men klarer ikke legge vekk ønsket. Håper på noen innspill…

Anonymkode: 62f6f...f61

Du kan fint klare å lage barn naturlig når du er 40 år. 

Men hva mener du med at mannen er nøytral? Burde han ikke ønsker det? Hvis ikke han blir glad for babyen så blir det sikkert ikke noe kjekt for deg.

Anonymkode: 57d6b...908

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Man må ikke lage barn med alle man ligger med. Hold dere til de barna deres har. Skaff dere en hund heller. 

Anonymkode: 5bb38...fd3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Hold dere til barna dere har.

Anonymkode: 5270a...298

AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri giddet flere barn. Mine og dine er nok. Trenger ikke å produsere enda flere barn inn i smørja 

Anonymkode: 07f51...990

Skrevet

Mitt beste råd til deg er å ikke søke svar på akkurat dette temaet hos brukere av KG. Jeg har lest så mange tråder om kvinner på 40+ som enten er gravide eller ønsker seg barn og syns det er regelrett forkastelig å se hva slags meninger som finnes ute blant folk.

Du uttrykker et barneønske og skriver at du har en mann som er nøytral. Start med å ta en ordentlig prat med han og reflekter over fordeler og ulemper. Jeg er helt sikker på at dere to vil klare å komme frem til en konklusjon som er langt bedre enn det anonyme fremmede mennesker her inne måtte foreslå. Lykke til!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...