Julie 16 Skrevet tirsdag kl. 11:44 #1 Skrevet tirsdag kl. 11:44 Hei jente på 25 år , har prøvd og bli gravid cirka ett halvt år nå. Har nå en syklus på 60 dager, uten menstrasjon, tok graviditetstest torsdagen forrige uke og var negativ. Var hos gynoklog i slutten av 2023 for sjekk av pcos og fant ingen tegn . Celleprøvene mine var helt fine i 2025 Hva kan jeg gjøre ? Er så ekstremt dyrt med privat gynoklog , og henvisningen jeg fikk er 12 april. Noen med tips og råd?
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:47 #2 Skrevet tirsdag kl. 11:47 Bruk eggløsningstester for å finne ut når du har eggløsning Samme råd som du fikk i samme innlegg du postet i går.. Anonymkode: 7908e...39e 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:51 #3 Skrevet tirsdag kl. 11:51 Denne tråden kommer til å bli stengt da den ikke har beskrivende tittel. Men dette fikk du svar på i går Anonymkode: 6cb1a...24e 2
Julie 16 Skrevet tirsdag kl. 12:38 Forfatter #4 Skrevet tirsdag kl. 12:38 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Denne tråden kommer til å bli stengt da den ikke har beskrivende tittel. Men dette fikk du svar på i går Anonymkode: 6cb1a...24e Jeg fikk ikke svar igår ? Innlegget ble lagt ut i dag, prøvde igår men var vekke
Rhodiola Skrevet tirsdag kl. 13:53 #5 Skrevet tirsdag kl. 13:53 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Rhodiola, admin.
Fremhevede innlegg