Gå til innhold

Ileggsplate til Bolia spisebord

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en eldre modell av et spisebord fra Bolia (DT18) som vi er velig fornøyde med. Men skulle innimellom trengt å forlenge det (til jul f eks).

Vi tenkte ikke så langt når vi kjøpte bordet og nå har Bolia erstattet det med en annen serie som heter Nord. Ileggsplatene ser helt like ut på utseende og mål - selger mente det ikke gikk an å bruke illeggsplaten til Nord i de eldre bordene men hadde ikke peiling på hvorfor og hadde aldri hørt om bordet vi har.. så tar ikke svaret hennes for god fisk. 

Har noen av dere erfaring?

Anonymkode: 81032...57e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kontaktet de på mail eller igjennom kundeservice og bedt de sjekke opp i det. Evt legge ut en annonse på Finn for å få kjøpt brukt. 
Det kan være noen spor som er annerledes, men det kan også være likt, men en nyere selger ikke vet dette. 

AnonymBruker
Skrevet
Daisy-love skrev (20 minutter siden):

Jeg hadde kontaktet de på mail eller igjennom kundeservice og bedt de sjekke opp i det. Evt legge ut en annonse på Finn for å få kjøpt brukt. 
Det kan være noen spor som er annerledes, men det kan også være likt, men en nyere selger ikke vet dette. 

Finn annonse er lagt ut uten hell og kundeservice kontaktet - men ingen kan forklare hva som er forskjellen.. 

eneste løsningen blir å bestille, prøve den og returnere om det ikke funker. Tenkte bare å høre om noen hadde prøvd det før meg

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Finn annonse er lagt ut uten hell og kundeservice kontaktet - men ingen kan forklare hva som er forskjellen.. 

eneste løsningen blir å bestille, prøve den og returnere om det ikke funker. Tenkte bare å høre om noen hadde prøvd det før meg

Ok skjønner. Beklager at jeg ikke kunne hjelpe mer, men håper noen andre kan 😊 Om ikke så er det fint å gjøre som dere tenker det, og rett og slett prøve ut om de har åpent kjøp sånn 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...