Amatariel Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Jeg liker å sove i stillhet, men det er ikke alltid enkelt med lekende barn i naborom, små feriehus/hytter med storfamilie osv. Hittil har jeg brukt helt vanlige sov-i-ro-propper som selges på dagligvarebutikken. Men jeg syns det er dårlig kvalitet på dem, faller lett ut osv. Så er det noen som kan anbefale en annen type? 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Jeg har i alle år brukt de gule EAR Øreproppene - klassikeren. Fås kjøpt på nett flere steder. Kjøper gjerne en eske med mange sånn hvert tredje år... Disse skal rulles sammen før de settes inn i øret. Fjerner det meste av støy. Anonymkode: 5afed...580
Amatariel Skrevet 8 timer siden Forfatter #3 Skrevet 8 timer siden Ja det er slike jeg skrev om i mitt innlegg, sånne helt vanlige. Men syns ikke disse fungerer, og har sett/hørt at det finnes mye annet på markedet nå. Så gjerne tips om noe sånt om noen har prøvd
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden Jeg liker best disse. https://www.farmasiet.no/catalog/helse-og-livsstil/sovn-og-avslapning/quies-orepropper-voks,5001207?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Ørepropper Voks - 859843&gad_source=1&gad_campaignid=22331590700&gclid=EAIaIQobChMIkq6ywsGrkgMV3R-iAx07BiBWEAQYCSABEgISgPD_BwE Anonymkode: 3480d...54d 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden Veldig fornøyd med Loop Anonymkode: 91be0...f87 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden jeg sliter med kornisk migrene og har akktid ett par loop i lommen når jeg forlater huset, i tillegg har jeg formstøpte fra hantek.no til jobb og til søvn, i tillegg har jeg ett spesialtilpasset MC kjøring,, Your Life, Your Volume | Loop Earplugs HANTEK - Formstøpte ørepropper & In-ear monitors siden 1990 Anonymkode: ac2da...da0 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): jeg sliter med kornisk migrene og har akktid ett par loop i lommen når jeg forlater huset, i tillegg har jeg formstøpte fra hantek.no til jobb og til søvn, i tillegg har jeg ett spesialtilpasset MC kjøring,, Your Life, Your Volume | Loop Earplugs HANTEK - Formstøpte ørepropper & In-ear monitors siden 1990 Anonymkode: ac2da...da0 Jeg bor i hus med flere som bråker ved å gå tungt, miste ting i gulvet eller annet støy som man føler på kroppen. Jeg leste om disse proppene og det står at så lenge lyden er følbar på kroppen så er det bare så mye lyd en kan stenge ute, hvordan merker du det? Anonymkode: 774a1...d45 1 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg bor i hus med flere som bråker ved å gå tungt, miste ting i gulvet eller annet støy som man føler på kroppen. Jeg leste om disse proppene og det står at så lenge lyden er følbar på kroppen så er det bare så mye lyd en kan stenge ute, hvordan merker du det? Anonymkode: 774a1...d45 Hva betyr "bare så mye lyd en kan stenge ute"? Hva mener du? Anonymkode: ae9be...adb
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg bor i hus med flere som bråker ved å gå tungt, miste ting i gulvet eller annet støy som man føler på kroppen. Jeg leste om disse proppene og det står at så lenge lyden er følbar på kroppen så er det bare så mye lyd en kan stenge ute, hvordan merker du det? Anonymkode: 774a1...d45 Det betyr at man fremdeles kan høre noen lyder, fordi noen lyder er høye og lyse mens andre er mørke og dype og går inn i skjelettet, akkurat slik som musikk-bass og diskant. Anonymkode: 9dc5b...814
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå