Gå til innhold

hvorfor saboterer jeg for meg selv?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg vet ikke hva som feiler meg men jeg saboterer for meg selv stadig vekk. Skulle på korfest i helgen, pyntet meg, og så ble jeg akutt deprimert og greide ikke å gå. Dette er jo noe som er bra for meg, så jeg lurer på om jeg har sosial angst? I hvert fall føler jeg at jeg MÅ underholde de andre. Samme skjedde på onkelen min sin feiring med hele familien. Jeg var så steintungt deprimert at jeg ikke kom meg ut av sengen. Dagen etter føles da som en befrielse. Sliter med dørstokkmila også. Så hvorfor saboterer jeg for meg selv??

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har nok litt sosial angst, men rart at det kommer plutselig etter at du har pyntet deg og er klar for å gå.

Jeg kvir meg i ukesvis før jeg skal noe sosialt fordi jeg er usikker på meg selv.

Anonymkode: f8066...ac6

• Hjerte 1
Skrevet

Hva tror du kommer til å skje hvis du ikke underholder de andre? Hvorfor tror du det var at du ikke greide å gå? Hva er det du tenker, når du sitter der pyntet til fest og velger å bli hjemme? Jeg tror du kan finne noen svar på hva som skjer hvis du tenker litt over disse spørsmålene.

Anonymkode: 0b1f0...b7f

Skrevet

Kanskje du bare liker å være alene? 

Anonymkode: 2f42f...daa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...