Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant ut ved en tilfeldighet at ekskjæresten min valgte å forlate verden i fjor høst, dette preget meg litt da vi hadde et veldig fint forhold og han var min første seriøse kjæreste. Vi var sammen for ca. 12 år siden, men vi holdt litt sporadisk kontakt i ettertid. 

Jeg hadde et veldig godt forhold til familien hans på den tiden, og det første jeg tenkte på var moren hans.. hun som har mistet sin eneste sønn til en forferdelig psykdom. Noe i meg vil sende henne en melding for å kondolere, si at jeg tenker på de, men noe annet forteller meg at jeg burde la det ligge. 

Jeg har aldri stått i en sånn situasjon, og vet egentlig ikke hva jeg ville tenkt om en sånn melding selv. Hva tenker dere?

Anonymkode: 86236...48b

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Huff så trist. Send en melding til mor. Det hadde jeg satt pris på, at noen husket på barnet mitt. Det er så mange som ikke tør å snakke med de som har mistet noen. 

Anonymkode: 24273...fcb

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Huff så trist. Send en melding til mor. Det hadde jeg satt pris på, at noen husket på barnet mitt. Det er så mange som ikke tør å snakke med de som har mistet noen. 

Anonymkode: 24273...fcb

Enig ❤️

Anonymkode: 65035...01c

Skrevet

Jeg tenker og at du kan sende

AnonymBruker
Skrevet

Ja, send melding! Hun vil garantert sette enorm pris på at du husker ham og har gode minner om ham. 

Anonymkode: 443a8...938

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...