AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Jeg prøver å komme meg ut av et samboerskap men økonomien stopper meg. Jeg har ingen verdens ting. Eier ingenting. Planen var at jeg skulle kjøpe meg inn i samboers hus for 4 år siden men så fikk jeg aggressiv kreft som jeg sloss med i ett år og så på nytt igjen i 2024. Nå er jeg kreftfri men jeg må bort fra denne mannen som ødelegger meg helt. Vi har to barn sammen (7 og 5 år) og jeg føler meg bare helt fastlåst. Det er ingenting å leie i nærheten og jeg har jo ikke økonomi til å kjøpe bil eller eie en bil. Det finnes ikke kollektivtransport her heller. Og nå sitter jeg godt i det med aap og senskader etter kreft. Jeg skal selvsagt tilbake i jobb, men akkurat nå er min jobb å bli frisk. Jeg vil jo ikke at de må bytte skole og barnehage bare fordi jeg har kjørt meg selv i grøften. Det er jo ikke deres feil at jeg vil flytte ut. Har NAV så langt oppi vrangstrupen fra før av pga disse årene, men skjønner jo jeg må starte der. Vet ikke hva jeg vil her jeg. Høre noen solskinnshistorier kanskje. At det er håp for at jeg etterhvert ka få et godt liv også? Anonymkode: 60389...e11 6
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden er det realistisk at du kommer deg ut i jobb med senskader etter aggresiv kreftbehandling? Anonymkode: 912a8...3d6
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Hvorfor må du på liv og død eie? Tenker at det viktigste er at du har et trygt og fint hjem for deg og barna dine. Til du kommer deg på beina. Så ser du Ann framover med tiden. Det er de høye forventningene du selv og de kravene samfunnet har satt for deg ( at du må ha ( hus og leilighet og bil) for å være « suksessfull» Anonymkode: 8e5e9...a64
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Beklager trodde det sto ingenting å eie og ikke leie i nærheten. Da forstår jeg situasjonen din. Håper det ordner seg for deg. Anonymkode: 8e5e9...a64
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor må du på liv og død eie? Tenker at det viktigste er at du har et trygt og fint hjem for deg og barna dine. Til du kommer deg på beina. Så ser du Ann framover med tiden. Det er de høye forventningene du selv og de kravene samfunnet har satt for deg ( at du må ha ( hus og leilighet og bil) for å være « suksessfull» Anonymkode: 8e5e9...a64 Tror ikke hun sa at hun må eie. Jeg var også lenge fastlåst i et psykisk voldelig forhold pga økonomi. Jeg holdt ut og holdt ut til det endte plutselig uten egen intervensjon. Nå var jeg såpass heldig at jeg hadde nære som kunne hjelpe meg økonomisk (noe jeg ikke visste før bruddet), men jeg føler virkelig med trådstarter. Spesielt når det er barn involvert. Har dessverre ingen råd, men alle sier jo at "det løser seg" på et vis. Så jeg vil tro det gjør det for deg og ❤️ Anonymkode: 76fa3...af3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Hvordan ødelegger mannen deg? Anonymkode: bdbbd...0ad
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden #7 Skrevet 52 minutter siden Virker som at du lever i et psykisk voldelig forhold? Søk hjelp og veiledning hos ditt nærmeste krisesenter. Du trenger ikke å være i akutt krise for å få hjelp. https://www.krisesenter.com/finn-ditt-krisesenter/ Anonymkode: 6354a...ddd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå