AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:53 #1 Skrevet mandag kl. 21:53 Noen som har erfaring med å snakke med klarsynte? Til dere som ikke tror på dette; ikke svar. Ikke ta fra meg det eneste håpet jeg har igjen, bare la meg få sørge på min måte. Skriv gjerne navn på noen jeg kan kontakte. Om jeg betaler en klarsynt eller psykolog spiller ingen rolle nå Anonymkode: fa260...737 2
Belsebubba Skrevet tirsdag kl. 13:32 #2 Skrevet tirsdag kl. 13:32 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Noen som har erfaring med å snakke med klarsynte? Til dere som ikke tror på dette; ikke svar. Ikke ta fra meg det eneste håpet jeg har igjen, bare la meg få sørge på min måte. Skriv gjerne navn på noen jeg kan kontakte. Om jeg betaler en klarsynt eller psykolog spiller ingen rolle nå Anonymkode: fa260...737 Har mye erfaring og mye dårlig erfaring. Det er ikke så mange jeg vil anbefale og jeg synes det er vanskelig å å gjøre det da de få jeg er fornøyd med blir kanskje ikke du fornøyd med og så har du brukt masse penger på det.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:00 #3 Skrevet tirsdag kl. 14:00 Hei! kommer nok Ann på hva du vil spørre om men de jeg har brukt og som har fått litt rett og som har vært best på å veilede meg er Astarah og Ayla. Det er nok litt individuelt hvem passer for deg. Anonymkode: 2c525...48d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå