Gå til innhold

Kan vi hente broren til Krakar også?

Anbefalte innlegg

Gjest Abdullah
Skrevet

Nå har krekar fått inn flere familiemedlemmer. Nå synes jeg vi skal hente brødrene hans også slik at han har selskap. Så kan de sitte og diskutere hvor dyriske vi er og så kan de planlegge terror sammen hjemme.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor bare hente en bror?

Nei, få nå hele familien hit.

Skrevet

Hvorfor slutte efter at vi har hentet hele hans familie ? Kanskje vi kan få hele landsbyen og/eller regionen hans hit i samme slengen?

Skrevet

Og plutselig ble skiskyting tatt vekk som OL gren da Taliban har meldt på 50.000 til skiskytterstafetten.

ha ha ha

Skrevet
Og plutselig ble skiskyting tatt vekk som OL gren da Taliban har meldt på 50.000 til skiskytterstafetten.

ha ha ha

Haha!!

Skrevet

Det er ikke Krekar sin feil at han ennå er helr i landet.

Det er det systemet vi har.

Begynner å ligne litt på det amerikanske systemet dette her,her kan du anke og utsette i det uendelige,akkuratt som i USA og dette kan ta år.

Skrevet

Nei bevare oss vel få denne mannen og resten av hans folk ute av Norge, vi kan da ikke fø mer på slike persjoner lengre terorister og slikt pakk hører ikke hjemme i Norge ( VI HAR ALLEREDE TILSTREKKELIG MED TULLINGER OG TREORISTER HÆR)

Gjest Biemannen
Skrevet

Hvis det var meningen at Krekar skal ut av landet, hadde vel neppe brødre og svigermødre fått komme hit. Det er vel andre grunner til at han ikke er kastet ut av landet!?

Gjest Markus i Oslo
Skrevet
Nei bevare oss vel  få denne mannen og resten av hans folk ute av Norge, vi kan da ikke fø mer på slike persjoner lengre  terorister og slikt pakk hører ikke hjemme i Norge ( VI HAR ALLEREDE TILSTREKKELIG MED TULLINGER OG TREORISTER HÆR)

JEg er enig i at vi har mange nok tullinger her. Men jeg tror vi hadde hatt godt av å få inn noen flere terrorister. Krekar er bare stor i munnen og de få nynaziene vi har er egentlig ganske pinglete.

Så kunne vi kanskje diskutere virkelige problemer istedetfor å la fjotten Krekar irritere oss.

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...