mann97 Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden (endret) Hei. Jeg har tenkt en stund på at jeg vil utforske flere steder og stillinger, og med det lurer jeg på hva andre foretrekker og liker? Liksom litt utenom bare det vanlige med misjonær, ri, doggy 69 osv? Hva liker dere? Gjerne skriv kjønn og alder? Hilsen mann 28 Endret 3 timer siden av mann97
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Steder Gjøvik Stillinger Lærer Anonymkode: 71d34...2ae 3
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Ingen grunn til å utforske, alt du lurer på er på nettet. Anonymkode: 2ca76...7c2
Strigiformes Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden mann97 skrev (2 timer siden): Hei. Jeg har tenkt en stund på at jeg vil utforske flere steder og stillinger, og med det lurer jeg på hva andre foretrekker og liker? Liksom litt utenom bare det vanlige med misjonær, ri, doggy 69 osv? Hva liker dere? Gjerne skriv kjønn og alder? Hilsen mann 28 Jeg liker egentlig det meste, så lenge det oppleves som seksuelt opphissende og er godt. Nytelse er viktig for meg, og at alle de involverte nyter. Kvinne 41 1
mann97 Skrevet 31 minutter siden Forfatter #5 Skrevet 31 minutter siden Strigiformes skrev (32 minutter siden): Jeg liker egentlig det meste, så lenge det oppleves som seksuelt opphissende og er godt. Nytelse er viktig for meg, og at alle de involverte nyter. Kvinne 41 Strigiformes skrev (32 minutter siden): Jeg liker egentlig det meste, så lenge det oppleves som seksuelt opphissende og er godt. Nytelse er viktig for meg, og at alle de involverte nyter. Kvinne 41 Det er jeg helt enig i, og selvfølgelig, det skal nytes for begge to 🥰
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå