AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Usikker på om dette er riktig kategori å legge dette under. Jeg er helt sjokkert! Var til kontroll på Drammen sykehus idag. Kjørte inn ca 11.45 og ut 14.15, så parkering ca 2,5 time. Dette kosta meg 139 kr!! Kommer til å ha behov for tett oppfølging der de neste ukene, så ser ikke bortifra at jeg må dit 2-3 ganger i uka de neste ukene. Jeg bor et stykke unna, uti skauen i Asker. Å reise kollektivt er relativt tungvindt og tar laaang tid. Personlig synes jeg det er en helt sinnsyk pris i utgangspunktet. Økonomien vår er helt grei, så dette går helt fint. Likevel tenker på alle dem som har dårlig økonomi, men behov for både tett oppfølging og MÅ kjøre. Er dette virkelig innafor? Hva tenker dere? Det er jo mange sårbare grupper som rammes ekstremt hardt. Dette er jo å utnytte sårbare på det aller høyeste!!!!! Anonymkode: 0b76c...ef7
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Synes prisen er grei. Alternativt å dra med offentlig transport koster jo også. Både busser og tog stopper ved stasjonen. Anonymkode: d3d6b...8b5 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Synes prisen er grei. Alternativt å dra med offentlig transport koster jo også. Både busser og tog stopper ved stasjonen. Anonymkode: d3d6b...8b5 Hadde vært billigere å reise kollektivt, men er jo mange som faktisk ikke har anledning til dette av ulike årsaker. Det er jo mange sårbare grupper som må på sykehus av en grunn. Å reise Dit om man har beinbrudd, er i fødsel, har kreft, må til dialyse osv. er jo ikke alle som synes det er så enkelt med kollektivt. Avstand til sykehus har jo også stor betydning. Som engangshendelse er dette ok, men over tid blir det jo grisedyrt. Ila den neste mnd ser jeg ikke bortifra at det fort blir 2-3.000 bare i parkering. Ja, jeg har råd til det. Men for mange andre vil jeg si at dette kan jo være helt krise. Ts Anonymkode: 0b76c...ef7
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Det er ikke noe spesielt dyrt. Samme priser på OUS. Men her i Oslo må vi jo ut med 71 kr i timen for gateparkering på Løren, altså langt fra sentrum, så sammenlignet med dette er jo sykehusparkering billig. Anonymkode: 303b8...5a9 1
Soft mann Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden Hvis du får en bekreftelse fra sykehus om at du må kjøre selv. Så får du dekket alt, kanskje det er minus en egenandel. Det husker eg ikke
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden For å sette det i perspektiv så koster det vel 75 kr. å ta toget en vei fra Asker stasjon til Brakerøya. Anonymkode: dc99a...0bd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå