Gå til innhold

Konfirmasjonsgave til jente!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kjøper jeg i konfirmasjonsgave til en jente? Hun har en ganske "kul" stil, så det må ikke være noe "sukkersøtt"... ;) Pris; kr. 2-400.-

Forslag? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo så masse kule smykker å få kjøpt idag. Trenger ikke å være sukkersøtt det.

Skrevet

Pilgrim har masse kjempefine smykker..

Gjest Gjesta
Skrevet
Pilgrim har masse kjempefine smykker..

jepp :)

Skrevet

- er det ikke penger de fleste ønsker seg i konf.gave da - de har jo en plan på hva det skal gå til så...

(dessuten er en gave kjøpt i dag ikke noe som varer dersom du satser på "røffe" saker - skal det vare må det være noe klassisk men likevel stilfult....)

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Du kan jo gi henne penger så kan hun kjøpe seg det hun vil , jenter får altid formye smykker til komfen :)

Skrevet

Kanskje du kan finne et smykkeskrin til å ha alle smykkene hun får til konfirmasjonen i?

Hilsen Lille meg

Gjest Donna ii
Skrevet

Gi henne penger - hvis ikke er det veldig lett å kjøpe ting hun ikke liker.

Skrevet

Takk for tips! :)

Skrevet

Siste konfirmasjonen jeg var i gav jeg smykke med konfirmantens forbokstav. Var med zirkon, så det glitra godt - og ble tatt veldig godt imot.

Det er en ting at de ønsker seg penger, men det er greit å ha noe i ettertid som de kan si at de fikk i gave...

Gjest Gjest
Skrevet

Hmm, her er mine tips, etter husken fra min egen konfirmasjon, og hva vi har pleid å gi andre jenter.

*smykker

*en kul veske

*smykke skrin

*penger

*et spesiellt fint og tøfft fotoalbum hun kan samle bilder fra konfirmasjonen og konfirmasjonstiden.

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg stemmer for å gi penger. Det jeg husker fra min konfirmasjon var at jeg fikk veldig masse smykker jeg aldri har brukt, og heller ønsket at jeg kunne fått pengene så jeg kunne kjøpt meg noe jeg kunne bruke. Jeg synes det var stas å få smykker av besteforeldre for det er et fint minne om dem, men det er begrenset hvor mye smykker man trenger...

Men pilgrim smykker kan jo være et godt alternativ da!

Gjest Gjest
Skrevet

Ståltermos eller annet friluftslivutstyr.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er konfirmant selv, og jeg vil ha penger!

Er kjekt med gaver også da, men det er jo dumt viss du får noe du ikke liker noe særlig:/

jeg liker bedre å kunne kjøpe det jeg vil av pengene:)

Man har da ikke bruk for så mye smykker heller...

Endret av Smoothie
  • 4 år senere...
Gjest k v s
Skrevet

Ståltermos eller annet friluftslivutstyr.

Jeg er konfirmant selv, og jeg tror ikke at det er så mange konfirmanter som ønsker seg en termos. Heller smykker!

Men det er min mening, noen liker jo å være ute i friluftslivet, men det gjør ikke jeg..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva kjøper jeg i konfirmasjonsgave til en jente? Hun har en ganske "kul" stil, så det må ikke være noe "sukkersøtt"... ;) Pris; kr. 2-400.-

Forslag? :)

Datteren min er nylig konfirmert, og en av de gavene hun satte veldig stor pris på, var noen gode hudpleieprodukter hun fikk.

Hvis du ikke har lyst til å gi penger, kan du gi et gavekort øremerket noe spesielt (et musikkinstrument, data, moped/mopedlappen, trafikalt grunnkurs osv).

Veldig mange ungdommer i den alderen sparer til slike ting, og et gavekort kan kanskje hjelpe henne nærmere målet?

Gjest Tampa
Skrevet

Hvis hun er som min samboers søster, så hadde hun satt pris på en flaske med vodka.

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg fikk et smykkeskrin i lær, sånn med synlige sømmer i hvitt.

Klassisk, nyttig, men også litt rocka og røft!:jepp: Liker det kjempegodt fortsatt, 11 år etter!:)

Moderne smykker er etter min erfaring ikke så lurt... Min søster har en haug med saga-smykker, jeg aha-smykker. Kjempeflott den gangen, ikke noe vi ville gått med i dag.

En ankerledd-lenke til håndleddet i sølv, bruker jeg derimot ofte!:)

• Liker 1
Skrevet

Siste konfirmasjonen jeg var i gav jeg smykke med konfirmantens forbokstav. Var med zirkon, så det glitra godt - og ble tatt veldig godt imot.

Det er en ting at de ønsker seg penger, men det er greit å ha noe i ettertid som de kan si at de fikk i gave...

Helt enig. Jeg var veldig klar på at jeg ønsket penger og ikke smykker (14 år og syntes Glitter og HM var topp for den slags). Likevel fikk jeg et par smykker, og i dag skulle jeg ønske jeg fikk flere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...